Nissan stawia na auta elektryczne

ABT Autoniss w Lublinie, JM Mazur w Wałbrzychu, Mad Mobil w Rybniku, Polmotor w Szczecinie (lokalizacja przy Rondzie Hakena) oraz Wasilewski w Ełku – w tych salonach można już oglądać, zamawiać i ładować elektryczne Nissany. Tym samym sieć ich sprzedaży liczy już osiem lokalizacji, a Japończycy zapowiada dalszą ekspansję w tym zakresie jeszcze w tym roku. – Uruchomienie sprzedaży modeli LEAF i e-NV200 w nowych lokalizacjach przyczyniło się jednocześnie do zwiększenia liczby dostępnych w naszym kraju ładowarek do samochodów elektrycznych, ponieważ w każdym z punktów zamontowano ładowarki naścienne – mówi PR Manager Dorota Pajączkowska. – Rozszerzenie sieci sprzedaży aut elektrycznych zbiegło się w czasie z inauguracją na naszym rynku Nissana LEAF z nowym, znacznie wydajniejszym akumulatorem o pojemności 30 kWh. Zapewnia on zwiększony o 26% zasięg – do 250 km na jednym ładowaniu – czym Nissan wyprzedza wszystkich konkurentów w swoim segmencie. Nissan jest tak przekonany o wydajności i niezawodności nowego akumulatora 30 kWh, że zdecydował się objąć go gwarancją na 8 lat lub 160 000 km przebiegu – dodaje Pajączkowska.
Nissan był pierwszym producentem, który zaoferował bezemisyjną mobilność na masową skalę, wprowadzając na rynek w 2010 roku stuprocentowo elektrycznego Nissana LEAF. Model ten jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie. Po drogach całego świata jeździ już ponad 220 000 elektrycznych Nissanów LEAF i dostawczych eNV200.

Komentarze