Wieczorami o marketingu

Prelegent Marcin Gruszka z organizatorami Wieczorów, Konradem Konecznym i Natalią Buczyńską

Pierwszy wykład z cyklu „Marketingowe Wieczory UMCS” za nami. Frekwencja dopisała. Na spotkanie z Marcinem Gruszką, rzecznikiem prasowym i dyrektorem ds. public relations marki Play, przyszło ponad stu studentów z różnych lubelskich uczelni. Organizatorzy, tj. żacy z Koła Naukowego Zarządzania i Marketingu UMCS, już szykują kolejną prelekcję.
Inauguracyjne spotkanie Wieczorów otworzył dr hab. Radosław Mącik, prodziekan Wydziału Ekonomicznego UMCS ds. Badań i Współpracy Międzynarodowej, a jednocześnie opiekun Koła Naukowego Zarządzania i Marketingu. Następnie w roli głównej wystąpił Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play. Jego prelekcji na temat public relations wysłuchało ponad stu studentów. Po wykładzie gość został zasypany pytaniami. Zaplanowane na 90 minut spotkanie znacznie się przedłużyło.
– Myślę, że możemy ogłosić sukces, nie tylko ze względu na frekwencję, ale również wynik przeprowadzonego w trakcie spotkania badania oceny wykładu za pomocą wskaźnika NPS. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili merytoryczną wartość wykładu i zapowiedzieli, że będą polecać znajomym udział w kolejnych „Wieczorach” – mówi Konrad Koneczny, koordynator projektu „Marketingowe Wieczory UMCS”.
Organizatorzy już przygotowują kolejne „wieczorne” prelekcje i zdradzają, że gościem jednej z nich będzie Jan Zając, prezes firmy zarządzającej narzędziem do analityki marketingowej „Sotrender”. – Informacji o terminach kolejnych wykładów będą pojawiać się systematycznie na stronie projektu www.marketingowewieczoryumcs.pl – zapowiada Konrad Koneczny. (KK)