Dwustronny rollup reklamowy to hit, który nie kosztuje dużo

Reklama jest cennym narzędziem promocji firmy oraz jej produktów i usług. Z drugiej strony może pochłaniać znaczne środki potrzebne na zakup banerów, dzierżawa miejsc ekspozycji czy wykonanie nadruków. Dlatego warto wybierać nośniki, które wyróżnia korzystna relacja ceny do efektów. Rollup dwustronny zapewnia wiele korzyści przy minimalnym nakładzie finansowym. Poznaj jego zalety.

Rollupy – co to jest?

Prezentacja treści reklamowych wymaga zastosowania odpowiedniego nośnika, czyli elementu, na którym grafika jest umieszczana i eksponowana na widok publiczny. Zależnie od tego, jakie treści są prezentowane i do kogo jest skierowany przekaz, wybiera się różne formy nośników. Mogą to być gigantyczne banery umieszczane na specjalnych konstrukcjach zewnętrznych lub też niewielkie ulotki wrzucane do skrzynek na listy.

Jednymi z nośników reklamy są też rollupy. Co to jest i czym wyróżnia się taki produkt? Rollup jest rodzajem mini banera zamontowanego na rolce umieszczonej w kasecie. Dodatkowym elementem jego wyposażenia jest stelaż, który pozwala na ustawienie konstrukcji w wolnej przestrzeni oraz rozwinięcie i umocowanie planszy z grafiką.  Jednym z wariantów takiego nośnika jest rollup dwustronny, dostarczany między innymi przez firmę OpenPrint: https://www.openprint.pl/roll_up. Rollupy tego typu mają liczne zalety, dzięki którym zyskały miano hitu ostatnich lat.

Rollup reklamowy standard

 

Dwustronny rollup reklamowy – zalety

Niewątpliwie rollup jest przebojem w branży nośników reklamy. Wynika to z faktu, że pomysłodawca połączył w nim cechy najważniejsze dla użytkownika. Zarówno one, jak i inne elementy funkcjonalne oraz konstrukcyjne przekładają się naa długą listę zalet. O rollupach można powiedzieć, że:

  • ze względu na niewielką wagę (około 2 kg) oraz wymiary po złożeniu są wygodne do przenoszenia i magazynowania,
  • są wygodne do przenoszenia – w transporcie pomaga specjalna torba z uchwytem, która jednocześnie chroni rollup przez uszkodzeniem,
  • pomimo niewielkich rozmiarów w stosunku np. do banerów oferują sporą powierzchnię reklamową (zwłaszcza rollup dwustronny),
  • mogą być wielokrotnie wykorzystywane dzięki opcji wymiany planszy z nadrukiem na inną,
  • koszt wykonania nadruku na tkaninie blockout jest niski, co przy wielokrotnym wykorzystaniu przekłada się na obniżenie wydatków na reklamę,
  • są to konstrukcje reklamowe, które mogą być ustawiane wszędzie, od przestrzeni ulicznej, przez pasaże handlowe, po wnętrza sklepów czy instytucji.

Roll-up dwustronny

Dlaczego warto wybrać rollup dwustronny?

Rollupy są dostępne w kilku wariantach. Różnią się one zarówno powierzchnią baneru, jak i zasadniczą konstrukcją. Modele w wersji exclusive są cięższe, co zapewnia im większą stabilność. Jedną z opcji jest też rollup dwustronny. Od wielu lat cieszy się on niesłabnącym powodzeniem nie tylko z powodu wymienionych wcześniej zalet.

Dwustronne rollupy reklamowe oferują też dwa razy więcej miejsca do prezentacji treści. Nadruki są wykonywane na specjalnej tkaninie typu blackout, która charakteryzuje się stuprocentową nieprzepuszczalnością światła. W efekcie grafiki naniesione na przeciwległe powierzchnie wzajemnie nie przenikają się i są doskonale widoczne. Dzięki temu można zyskać dwie powierzchnie reklamowe, inwestując w jeden ropllup. Rozmiar ma tu również duże znaczenie dla ilości i rodzaju prezentowanych treści. Największe modele oferują płaszczyznę o wymiarach 120 × 200 cm

Wydruk grafiki do Roll-upa

Rollupy i ich opłacalność

Spośród wszystkich typów nośników reklamy rollupy z pewnością można uznać za najekonomiczniejsze. Nie tylko mogą być wykorzystywane wielokrotnie, ale też rollup dwustronny prezentuje dwukrotnie więcej treści. Wymiana tkaniny z nadrukiem jest bardzo prosta i trwa maksymalnie kilkanaście minut. Koszt wykonania nowej planszy do modelu dwustronnego jest o połowę niższy niż zakup całej konstrukcji.

Materiał sponsorowany