Grande Panda. Powrót legendy?

Fiat sprzedał w Europie ponad 23 miliony małych aut miejskich. Teraz wprowadza na rynek model Grande Panda, który nazwą nawiązuje do kultowego modelu z lat osiemdziesiątych. Auto ma wprowadzić markę w przyszłość i rywalizować w bardzo silnie obsadzonym segmencie. Czy to się Włochom uda?

Grande Panda będzie dostępna w wersji elektrycznej z akumulatorem o pojemności 44 kWh i zasięgiem 320 km według WLTP oraz z silnikiem elektrycznym o mocy 83 kW (113 KM), a także w wersji hybrydowej z 3-cylindrowym silnikiem turbo o pojemności 1,2 litra i mocy 100 KM, 48-woltowym akumulatorem litowo-jonowym i automatyczną skrzynią biegów eDCT. Zaprojektowany we Włoszech w Centro Stile w Turynie samochód wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, prostymi liniami i dobrze zorganizowanym, przestronnym wnętrzem, co czyni go idealnym wyborem dla rodzin i mobilności miejskiej.

Zgodnie z rewolucyjną strategią kolorystyczną marki, Fiat przywiązuje dużą uwagę do radosnych, kolorowych detali wzbogacających wnętrze Grande Pandy. W szczególności przestrzeń, gdzie znajduje się system multimedialny z osłoną tunelu środkowego, deska rozdzielcza, kratki nawiewu oraz przeszycia foteli są ozdobione żółtymi akcentami, które wnoszą świeży powiew radości, ciesząc oko zarówno kierowcy, jak i pasażerów.

Ponadto, motywem przewodnim wnętrza jest specjalny niebieski kolor, który doskonale komponuje się z barwnymi dodatkami. Włoskie korzenie można dostrzec w Grande Panda dzięki wyjątkowym elementom, takim jak 10-calowy zestaw wskaźników oraz 10,25-calowe radio cyfrowe, które wyróżniają się unikalnym stylem, nawiązującym do kształtu toru Lingotto lub reflektorów i tylnych lamp składających się z opalowych kostek, nawiązujących do okien fasady fabryki Lingotto.

A teraz najważniejsze, czyli cena. W wersji elektrycznej Grande Panda będzie dostępna w Polsce w cenie wyjściowej od 110 000 zł, co uczyni auto jednym z najtańszych elektryków na rynku.