Jak pozyskać klientów z internetu?

zdjęcie ilustracyjne, fot. pixabay.com

Działania reklamowe w internecie są ważne dla prowadzenia biznesu online. Dotarcie do nowych odbiorców możliwe jest za pomocą m.in. kampanii Google Ads. W ten sposób możesz sprowadzić ruch na swoją stronę i zwiększyć szanse na sprzedaż usług lub produktów. Warto też zastanowić się nad podjęciem współpracy z profesjonalną agencją, która pomoże Ci w prowadzeniu działań w ramach tego systemu reklamowego.

Google Ads – wsparcie dla Twojego biznesu w internecie

Google Ads Lublin – to fraza po której możesz rozpocząć wyszukiwanie odpowiedniej agencji do obsługi Twojej strony lub sklepu. Podobnie Twoi potencjalni klienci mogą wyszukiwać produktów czy usług, które oferujesz. Dlatego warto zastanowić się nad konkretnymi rozwiązaniami, jakie umożliwia system Google Ads. Oto trzy popularne warianty.

Kampanie w sieci wyszukiwania (Google Ads Search) pozwala na wyświetlanie reklam  na aktywnie wyszukiwane frazy/zapytania. W ten sposób wyniki dopasowywane są pod kątem frazy kluczowej. Zaletą tej reklamy jest pojawianie się w pierwszych wynikach wyszukiwania. Jej głównym celem jest aktywizacja użytkownika do odwiedzenia witryny lub nawiązania połączenia telefonicznego.

Drugim równie popularnym rozwiązaniem są reklamy produktowe Google Ads. Ich zadaniem jest wyświetlanie produktów dostępnych w Twoim sklepie. Oparte są również na aktywnie wyszukiwanych frazach/produktach. Twój produkt może być także wyświetlany na podstawie np. modelu, numeru seryjnego czy kodu produktu. Te reklamy wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania , a ich cechami charakterystycznymi jest grafika produktu, krótki opis (do 150 znaków), cena oraz adres strony, na której się znajduje, To rozwiązanie umożliwia świadomy wybór produktu i przejście na kartę w celu dokonania jego zakupu

Reklama graficzna w sieci Google Display Network może występować w formie elastycznej lub banerowej. Pierwszy wariant reklamy graficznej dopasowuje się do wymiarów boxa reklamowego na stronie internetowej oraz do wymiarów urządzenia, na którym jest wyświetlany. Można modyfikować w niej nagłówki oraz treść na bieżąco, co ułatwia dopasowanie ich do komunikacji z odbiorcą. W przypadku reklam banerowych posiadają one stały wymiar i nie są modyfikowalne. Są wyświetlane w formie statycznej lub animowanej . Ten cel kampanii służy m.in. zwiększaniu zainteresowania i sprowadzaniu dużego ruchu na stronę.

Jak wybrać agencję interaktywną w Lublinie?

Skoro już wiesz, jakie są popularne formaty reklam w Google Ads, zapewne zacząłeś się zastanawiać – obsługiwać system samodzielnie czy zatrudnić do tego agencję? Jeżeli zależy Ci na szybkich efektach i profesjonalnie prowadzonych działaniach w Google Ads – warto zdecydować się na drugie rozwiązanie.

Wybierając agencję interaktywną warto sprawdzić czy jest Partnerem Google. Otrzymanie tego statusu świadczy o spełnieniu szeregu wymagań związanych z systemem Google Ads.Oznacza to, że firma posiada doświadczenie i umiejętności, by dobrze optymalizować prowadzone kampanie.

Możesz także spojrzeć na referencje wystawione przez firmy, które współpracowały z daną agencją. Niejednokrotnie można znaleźć je na stronie samej agencji lub w wizytówce Google Moja Firma. Jeżeli któraś przykuła Twoją uwagę – sprawdź, czy znajduje się tam zakładka z osiągnięciami – to również wiele powie Ci o firmie, z którą chcesz nawiązać współpracę.

Jednakże najprostszym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się z agencją i umówienie na spotkanie. Wtedy dowiesz się więcej i zapytasz o szczegóły dotyczące oferty i współpracy. To rozwiązanie pozwoli Ci poznać firmę, jej podejście i sposoby działania. Jeżeli agencja przedstawia wszelkie sprawy w sposób transparentny – to dobry znak.

Materiał partnera

News will be here