Kilka sposobów na więcej ruchu w życiu codziennym

Kiedy próbujesz wygospodarować czas na ćwiczenia, może to być przytłaczające. Wystarczy wypełnić puste miejsce: pracujący rodzic, pracujący na nocne zmiany, przedsiębiorca, student, osoba dojeżdżająca do pracy lub rodzic, który zostaje w domu.

Nie jesteś osamotniony w próbach znalezienia sposobu na włączenie ćwiczeń do swojego dnia. I jeszcze jedna rada: spróbuj dodać kilka dodatkowych zajęć w ciągu dnia i tygodnia, żeby utrzymać swoje ciało w ruchu. Kilka dodatkowych minut ruchu tu i ówdzie naprawdę się sumuje.

Wejdź po schodach

Wchodzenie po schodach zamiast do windy zwiększa tętno, pomaga zachować równowagę i poprawia wytrzymałość kończyn dolnych. Jeśli masz ochotę na kilka minut, możesz nawet podnosić pięty z krawędzi stopnia, żeby wzmocnić łydki, albo chodzić po schodach po dwa razy. Pomiń windę, Twoje ciało i serce będą Ci wdzięczne.

Telekonferencja plus spacer

Jeśli pracujesz w domu lub przeszedłeś na wirtualne rozmowy konferencyjne, zaplanuj spacer podczas jednej rozmowy dziennie. Jeśli nie musisz wpatrywać się w ekran i przeglądać arkuszy kalkulacyjnych, podłącz słuchawki, włóż telefon do kieszeni i rozwiąż problemy świata podczas spaceru. To świetny sposób na urozmaicenie codziennej rutyny. A jeśli pracujesz w biurze, zabierz na spacer swoje spotkania indywidualne. Wspólne spacery sprzyjają budowaniu więzi w zespole, a nawet możecie wpadać na lepsze pomysły. Odnośnie aktywności fizycznej więcej na meridiasprzedam.plom.pl

Usiądź na piłce do ćwiczeń

Zamień swoje krzesło biurowe na piłkę do ćwiczeń. Pomoże to w walce z bólem pleców i poprawi postawę, a siedząc na piłce, możesz wykonać kilka delikatnych ruchów rozciągających szyję, miednicę i kręgosłup. Spróbuj wykonać ruch hula-hoop oraz chować i odwracać miednicę, żeby wzmocnić stabilizatory rdzenia. Jeśli chcesz dodać trochę pracy nad brzuchem, możesz również spróbować marszów na siedząco lub innych ćwiczeń na piłce – a wszystko to siedząc przy biurku!

Zaparkuj dalej

Musimy być bezpieczni i uważać na otoczenie, ale jeśli jesteś w bezpiecznej i dobrze oświetlonej okolicy, rozważ zaparkowanie dalej od wejścia do miejsca, do którego się wybierasz. Dodanie kilku minut spaceru tu i ówdzie z czasem się powiększa i może zwiększyć Twoją dzienną liczbę kroków!

Przygarnij zwierzaka

Nasze lokalne schronisko i inne agencje adopcyjne zawsze szukają wolontariuszy do pomocy. Zabierz rodzinę do schroniska i zostań wolontariuszem, który wyprowadzi kilka psów na spacer. Zwiększysz ilość czasu spędzanego na świeżym powietrzu, pomożesz psu i swojej społeczności, nauczysz dzieci, jak dbać o innych i spędzisz trochę czasu z rodziną, będąc aktywnym i ruszając ciałem. To rozwiązanie jest korzystne dla wszystkich zainteresowanych.

Materiał partnera