Na to uważaj, zamawiając czapki z nadrukiem reklamowym

Twój szef trąbi Ci o zamówieniu czapek firmowych na najbliższe miesiące już od grudnia. A Ty? Zajmujesz się wszystkim, tylko nie tym. Każdy inny obowiązek uznajesz za bardziej priorytetowy. Dlaczego? Bo obawiasz się popełnić błąd.

Nie martw się, to nie musi być trudne. Poznaj 6 popularnych pomyłek, które popełniają zamawiający czapki z nadrukiem. Uniknij ich, a zamówienie złożysz w mniej niż kwadrans. Odkładając realizację tego zadania, tylko niepotrzebnie się stresujesz.

Nie zapomnij przesłać logo w postaci wektorowej.

To błąd bardziej popularny, niż możesz przypuszczać. Gdy zamawiasz odzież lub gadżet z logo, nie wystarczy plik JPG wgrany do projektu w kreatorze. Co się stanie, gdy zapomnisz dopisać w uwagach do zamówienia, że logo w formacie wektorowym prześlesz mailem? Drukarnia nadrukuje również tło obrazka. A wówczas zamówione czapki mogą nie zgadzać się z Twoją wizją tego, jak powinny wyglądać.

Dobierz styl czapki do realnych potrzeb klienta i pracowników.

Gdy składasz zamówienie, może ponieść Cię kreatywność. Być może czapki typu beanie pasują do Twojej firmy. A w teledyskach muzyki rap widać ludzi noszących takie czapki do prostego T-shirta. Niestety w praktyce takie nakrycie głowy lepiej nadaje się na czas od jesieni do wiosny. Jeśli zmusisz Twój zespół do noszenia go latem, nie tylko utrudnisz ludziom płynne myślenie. Przede wszystkim będzie to zagrożenie dla ich zdrowia.

Projektując gadżety reklamowe, nie wykraczaj poza obszar nadruku.

Bzdura, prawda? Nigdy tego nie zrobisz. Pewnie nie, ale takie zamówienia się zdarzają. Trudno określić, czy wynika to z kreatywnego amoku, czy ze zbytniej niefrasobliwości. W podglądzie czapki z nadrukiem widać dokładnie, kiedy wykraczasz poza zaznaczone linie. Dlatego sprawdź, czy wszystko się zgadza, nim zamówisz. Nie ma po co stresować się później i wysyłać gorączkowych maili z prośbą o korektę zamówienia.

Zwracaj uwagę na materiał czapki z własnym nadrukiem lub haftem.

Drukarnia może oferować dwie czapki, które są do siebie łudząco podobne. Nie ulegaj jednak temu wrażeniu. Czytaj opisy. Czapka, która najbardziej Ci się podoba, może być wykonana z poliestru. Nie ma w tym nic złego, o ile nie będzie ona noszona w największe upały. Jeśli szukasz uniwersalnych czapek, które chronią przed słońcem i nie przegrzewają głowy, wybieraj bejsbolówki wykonane z bawełny.

Nie projektuj czapki z daszkiem „na oko”. Używaj narzędzi.

Przedostatni typowy błąd to ignorowanie opcji wyrównywania tekstu i obrazu. W pobliżu podglądu nadruku znajdziesz przyciski, które służą właśnie do tego. Wiesz, jak to działa w edytorach tekstu. Wyrównujesz do lewej, do prawej lub do środka. Tutaj funkcjonuje to dokładnie tak samo. Po nadrukowaniu źle zaplanowane logo będzie zwracać uwagę. Nawet jeśli Twoje oko nie dostrzega na etapie projektu, że coś jest nie tak.

Kto pyta, nie błądzi. Czapki z nadrukiem można zamówić szybko.

Na koniec – pytaj, pytaj, pytaj. Za każdym razem, gdy masz najmniejszą wątpliwość. W drukarni zatrudnieni są specjaliści, którzy naprawdę rozumieją, jakim stresem może być pierwszy projekt. To ludzie, którzy potrafią wyjaśnić wszystko krok po kroku. I nie oczekują, że będziesz specjalistą od projektowania po pięciu minutach w kreatorze.

Szukasz drukarni, w której znajdziesz pomocnych ekspertów i czapki dobrej jakości? Zajrzyj na stronę IdeaShirt.pl. Skorzystaj z promocji, której wielkość rośnie wraz ze wzrostem ilości czapek w zamówieniu. Poświęć na projekt kilka minut i nareszcie miej to z głowy.

Materiał partnera

News will be here