Przez trzy dni byli odcięci od sieci. Znamy przyczynę

Przez trzy dni mieszkańcy niemal całego powiatu włodawskiego korzystający z sieci Plus nie mieli sygnału w swoich telefonach i byli odcięci od internetu. Jak się okazało powodem było uszkodzenie w trakcie prowadzonych prac ziemnych światłowodu. Wszystkim przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

Do awarii doszło w ostatnich dniach października w Łowczy (gm. Sawin). W trakcie prowadzenie prac ziemnych operator koparki zerwał zakopany w ziemi światłowód czym pozbawił pół powiatu dostępu do telefonu i Internetu. – Przyczyną awarii było uszkodzenie kabla światłowodowego, zarówno podstawowego, jak i backup, które obsługiwały istniejące w tym rejonie stacje BTS. Wydłużony czas naprawy wynikał zaś z faktu, że usunięcie usterki wymagało użycia ciężkiego sprzętu, który można było wykorzystać dopiero w poniedziałek 30 października. Oczywiście, każdy klient korzystający z usług Plusa zawsze ma prawo do złożenia reklamacji, która jest rozpatrywana w indywidualnym trybie, a decyzja podejmowana jest w oparciu o analizę okoliczności sprawy. W sytuacjach, gdy reklamacja jest uzasadniona, Polkomtel ponosi z tego tytułu odpowiedzialność na zasadzie ustawy Prawo telekomunikacyjne i właściwego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych – wyjaśnia Arkadiusz Majewski, starszy specjalista ds. promocji i PR działu komunikacji korporacyjnej firmy Polkomtel Sp. z o.o. (bm)