Słodki sponsor zostaje na kolejny rok z koszykarkami AZS UMCS

Fabryka Cukierków „Pszczółka” oraz Krajowa Spółka Cukrowa S.A. będą nadal wspierały koszykarki AZS UMCS Lublin!


– Cieszymy się, że możemy wspierać sport i odnosić również z tego tytułu korzyści, bo drużyna koszykarek promuje również nasze marki. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach, a w tym sezonie życzę „Pszczółkom” samych sukcesów – powiedział Paweł Jacek Piotrowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Krajowej Spółki Cukrowej S.A, podczas czwartkowego podpisania nowej umowy z lubelską drużyną koszykarek, występującą od pięciu lat w najwyższej klasie rozgrywkowej.

Satysfakcji z podpisania umowy nie ukrywał także prof. Stanisław Michałkowski, rektor Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

– Dla nas to bardzo ważne, że Fabryka Cukierków „Pszczółka”i Krajowa Spółka Cukrowa po raz kolejny zdecydowały się wspierać koszykarki Pszczółka Polski-Cukier AZS UMCS. To pozwoli nam budować zespół, który będzie rywalizował z najlepszymi. Bez tego wsparcia nie byłoby to niemożliwe – podkreślił prof. Michałowski.

Rektor UMCS dodał, że kilkuletnia, owocna współpraca sprawiły, że chyba nikt w Lublinie nie wyobraża sobie, że nazwa drużyny koszykarek mogłaby być inna niż właśnie „Pszczółki”.

– Drużynę budujemy nie na kilka miesięcy, ale patrzymy na ten proces w znacznie dłuższej perspektywie, kilku lat. Klub jest w dobrej sytuacji finansowej, mamy sprawdzonych sponsorów i z optymizmem patrzymy na rozgrywki – zapewnił z kolei Dariusz Gaweł, prezes AZS UMCS.

Po spotkaniu nasze zawodniczki wraz z trenerem Wojciechem Szawarskim udały się na zwiedzanie fabryki cukierków, jednego z najnowocześniejszych zakładów tej branży w Europie. Miały także okazję do spróbowania produktów firmy – pralinek, cukierków czekoladowych oraz galaretek. W zgodnej opinii koszykarek wszystko było bardzo smaczne.

– Wspieranie sportu odgrywa dla nas bardzo duże znaczenie. Podobnie jak koszykarki Pszczółka Polski-Cukier AZS UMCS również nas cechuje dążenie do bycia najlepszym i ciągła rywalizacja z silną konkurencją. Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc pomagać właśnie takiej drużynie – powiedział na koniec spotkania Robert Rudnicki, prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”

Paweł Jacek Piotrowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Krajowej Spółki Cukrowej S.A, Robert Rudnicki, prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” oraz prof. Stanisław Michałowski, rektor UMCS podpisują nową umowę sponsorską.