Srawdź dlaczego koszty pozycjonowania strony w Google potrafią się szybko zwrócić

Eksperci są zgodni: bez skutecznej promocji w internecie, żadna marka nie ma szans na przetrwanie  i stały rozwój we współczesnym świecie. WWW to klucz do popularności i wysokiej sprzedaży, dlatego wiele podmiotów na stałe funkcjonuje jedynie w wirtualnej rzeczywistości. Co jednak zrobić, by zapewnić swojej marce odpowiednią ekspozycję wśród milionów internautów? Jak skutecznie pokonać konkurencję i wyrosnąć na lidera branży w niedługim czasie? W niniejszym artykule zajmiemy się zagadnieniami dobrego marketingu w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie – dlaczego jest niezbędne?

Znane wszystkim użytkownikom sieci pozycjonowanie stron dotyczy całości akcji podejmowanych przez agencję marketingową, mających na celu efektywne oraz trwałe uzyskanie czołowej lokaty w wynikach wyszukiwania Google. Firmy plasujące się w tak zwanym TOP TEN (w pierwszej dziesiątce rezultatów) najczęściej mogą pochwalić się zaskakujących rozmiarów obrotem a także niezliczoną ilością odwiedzin potencjalnych klientów na stronie. Z tych samych powodów także i Twój biznes może zacząć przynosić realne zyski po odpowiedniej optymalizacji treści i struktury serwisu. Trzeba jednak zauważyć, że ponieważ SEO składa się z wielu różnych istotnych zabiegów na pełne efekty działania kampanii możemy czekać od trzech miesięcy do nawet pół roku. W tym czasie nie powinniśmy jednak siedzieć z założonymi rękami, warto sprawdzić jak dobry jest przekaz marki, jej komponenty wizualne oraz czy oferta rzeczywiście jest atrakcyjna dla przyszłego klienta. Po gruntownej inspekcji naszych zasobów będziemy przygotowani na popularność związaną z obecnością w czołówce wyników Google na dane zapytania.

Ile przeznaczyć na pozycjonowanie – które oferty wybierać?

Aktualnie usługa SEO jest wykonywana na bardzo wiele rozmaitych sposobów, a działania poszczególnych agencji i firm różnią się od siebie wieloma niuansami mającymi ostateczny wpływ na cenę kampanii. Oprócz metod działania każda firma pozycjonująca ma też swój preferowany typ rozliczeń z klientem. Podczas gdy agencja A każe sobie płacić w modelu miesięcznego abonamentu, przedstawiciele B będą woleli uzyskać zapłatę za wykonane już dzieło, czyli uzyskanie korzystnej pozycji. Właśnie przez wzgląd na odmienne charaktery samej usługi jej koszty często zaczynają się od niewielkich sum. Przeważnie jednak ceny w profesjonalnych agencjach osiągają pułapy setek i tysięcy złotych, w zależności od tego jak wiele oczekuje klient. Jedno mogę poradzić z całą pewnością – mówi specjalista pozycjoner z afterweb.pl – oczekując przyzwoitych rezultatów, nie powinniśmy gonić za ofertami promocyjnymi, zaniżonymi w stosunku do średniej rynkowej wartości SEO. Takie super tanie okazje wiążą się najczęściej z brakiem profesjonalizmu wykonawców, a zatem często z karami i banami od samej wyszukiwarki.

Nasza oferta SEO powinna pochodzić od certyfikowanej agencji mogącej się pochwalić referencjami wielu podobnych do nas klientów. Jednak jeśli w ogóle nie chcemy promować się przez pozycjonowanie, zawsze zostaje nam jeszcze reklama typu PPC, stawiająca na szybkie rezultaty, a przy tym obciążająca nas kosztami tylko w chwili, gdy klient odwiedza naszą witrynę. Tego typu kampanie znajdziemy z łatwością w portfolio najlepszych agencji marketingu internetowego.

Materiał Partnera

UDOSTĘPNIJ