Szczypiornistki jak malowane

Niesamowite kalendarze ścienne przedstawiające szczypiornistki MKS Perła, w efektownych, oryginalnych stylizacjach to nie lada gratka dla sympatyków lubelskiej drużyny.

Takiego projektu jeszcze w lubelskim sporcie nie było! Dzięki współpracy z mistrzem Bodypaintingu – Adamem Brzezowskim, a także znakomitym fotografem Przemkiem Gąbką oraz agencją Robimy Marketing, MKS Perła Lublin stworzyła niesamowite kalendarze ścienne przedstawiające szczypiornistki lubelskiego klubu, w efektownych, oryginalnych stylizacjach.


– Z każdą kolejną edycją naszego klubowego kalendarza staramy się podchodzić do jego projektu w nowatorski sposób. Od jakiegoś czasu chodziło nam po głowie, by do przyszłorocznej edycji zaangażować osobę związaną z bodypaintingiem, a Adam jest w tej materii wielkim fachowcem. Dziewczynom z drużyny bardzo spodobał się ten pomysł, więc z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy do pracy i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu, o czym nasi kibice będą mogli się przekonać już w styczniu – przyznaje Marta Daniewska, menager ds. marketingu MKS Perła.

Praca nad kalendarzem wymagała wielu godzin stylizacji i zawziętości, ale było warto, o czym można przekonać się oglądając karty ze zdjęciami wykonanymi przez Przemka Gąbkę z agencji Robimy Marketing!

– Chciałem uchwycić na zdjęciach przede wszystkim urodę pięknie pomalowanych modelek. Swego rodzaju trudnością było zestawienie oświetlenia i sfotografowanie dziewczyn w taki sposób, by oddać jako całość zarówno urodę modelki, jak i dzieło plastyczne Adama. Poza tym, to moja kolejna praca z zawodniczkami MKS Perła Lublin i jak zawsze bardzo cieszy mnie doskonałe porozumienie na planie i profesjonalizm – podkreśla autor fotografii.

– Zajmuje się bodypaintingiem od kilku lat. To dość nietypowa forma sztuki, bo jest bardzo ulotna. Dlatego, by utrwalić ją na dłużej, niezbędna jest pomoc fotografa. Kalendarz jest idealną galerią dla tego rodzaju malowania. Muszę przyznać, że tak dużego projektu jeszcze nie realizowałem. Zazwyczaj pracuje z jedną modelką do jednej sesji zdjęciowej. W tym wypadku miałem do czynienia z kilkunastoma dziewczynami i to było duże wyzwanie, gdyż każda z nich jest inna, ale jednocześnie muszą wyglądać spójnie – zaznacza Adam Brzezowski.

Kalendarze w formacie A2 będą dostępne w klubowym sklepie od 15 stycznia w cenie 50 zł za sztukę. Zamówienia można jednak już składać na adres kontakt@mks.lublin

– Warto podkreślić, że kibice, którzy zdecydują się nabyć jeden ze stu pierwszych egzemplarzy otrzymają produkt z autografami piłkarek MKS Perła Lublin. Natomiast 50 sztuk kalendarzy przeznaczymy na akcje charytatywne. Gorąco zachęcamy kibiców do wysyłania propozycji, komu sugerują pomoc, na adres kontakt@mks.lublin.pl z dopiskiem „kalendarz charytatywnie” – kończy Marta Daniewska, menager ds. marketingu MKS Perła Lublin. MAG

News will be here