100 tysięcy osób w aquaparku

W ciągu czterech miesięcy już ponad 100 000 gości odwiedziło Chełmski Park Wodny. Statystycznie codziennie ze stref basenowych, sauny, kręgielni i squasha korzysta około 800 osób. Rekord dzienny to 1 600 klientów! W kwietniu na gości aquaparku będą czekać kolejne akcje promocyjne, m.in. „Leniwe Poniedziałki”.

W piątek, 31 marca, liczba gości Chełmskiego Parku Wodnego przekroczyła 100 tysięcy. Tą stutysięczną osobą była Krystyna Posturzyńska. Do aquaparku przyszła wraz z mężem Stanisławem. – Oboje nie kryli zaskoczenia – mówi Zbigniew Mazurek, prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie. – Państwo Posturzyńscy otrzymali od nas prezent – wejściówkę do stref basenowych i na specjalny seans saunowy. Cieszy fakt, że liczbę 100 000 klientów uzyskaliśmy w ciągu, można powiedzieć, czterech miesięcy funkcjonowania obiektu. To bardzo dobry wynik, świadczący o tym, że ten obiekt był w mieście potrzebny, a rodzaj i jakość świadczonych usług bardzo spodobały się mieszkańcom Chełma i regionu. Przypomnijmy, że aquapark został otwarty 26 listopada 2016 roku. Co istotne, mówimy tutaj o osobach, które skorzystały wyłącznie z oferty Chełmskiego Parku Wodnego, czyli: basenów, sauny, squasha czy kręgielni. W tych 100 000 nie uwzględnialiśmy klientów lokali komercyjnych. Oznacza to, że statystycznie dziennie odwiedziło nas 800 osób. To są średnie, bo dokładna liczba dziennych użytkowników waha się pomiędzy 400 a nawet 1600 gości – dodaje prezes.
W trakcie codziennego funkcjonowania obiektu zdarzają się sytuacje wandalizmu. Są to jednak sporadyczne zjawiska, na które pracownicy Chełmskiego Parku Wodnego starają się reagować na bieżąco. Podobnie w kwestii drobnych awarii i reklamacji. – Takie sytuacje występują w każdym obiekcie o tak dużym obłożeniu klientów, przy czym liczba powstałych przez cztery miesiące użytkowania usterek w przypadku Chełmskiego Parku Wodnego jest rzeczywiście bardzo niewielka, co świadczy o profesjonalnej realizacji inwestycji – podkreśla Z. Mazurek. – Cały czas przyjmujemy od naszych klientów uwagi i sugestie co do funkcjonowania ChPW. Wiele z nich zostało już wdrożonych, kolejne są na etapie przygotowań. Są również i takie, których z uwagi na przepisy i uwarunkowania techniczne nie można wprowadzić zgodnie z pomysłem klienta.
Chełmski Park Wodny proponuje swoim gościom kolejne niespodzianki. Od 13 kwietnia zostaną wprowadzone tzw. „Leniwe Poniedziałki”. – Jest to akcja promocyjna, w ramach której każdy zakupiony w poniedziałek bilet będzie miał zwiększoną liczbę minut. Np. dokonując zakupu biletu 60+10 min otrzymamy do wykorzystania 100 min, za zakup biletu 100 min otrzymamy 200 minut. Promocja dotyczyć będzie tylko zakupów biletów w poniedziałki.
W kwietniu odbędzie się 1. Chełmski Maraton Aqua-aerobiku. Szczegóły zostaną niebawem podane. Przed budynkiem ChPW, od ul. Lubelskiej, powstanie zewnętrzny ogródek restauracyjny. Również w tym miesiącu zostaną ustawione dodatkowe stojaki na rowery. – Zgodnie z oczekiwaniami rowerzystów będą to stojaki w kształcie odwróconej litery U – podkreśla prezes. – Trwają też negocjacje w sprawie wprowadzenia wspólnych karnetów dla usług Chełmskiego Parku Wodnego oraz usług najemców pomieszczeń w obiekcie. (ptr)