700 lat w przetargu

Ratusz ogłosił megaprzetarg na 43 tys. gadżetów promujących 700-lecie Lublina.
Większość z nich ma być w kolorze czarnym z napisem „700 lat Miasta Lublin”. Ratusz szacuje, że dzięki przetargowi zaspokoi na jakiś czas swoje promocyjne potrzeby. Jak informuje Olga Mazurek-Podleśna z biura prasowego prezydenta miasta jest to ostatnie tego typu zamówienie przed końcem obecnego roku kalendarzowego.
Miasto przewiduje zakup 3000 szt. ramek na tablice rejestracyjne w charakterystycznych „miejskich” kolorach, czyli czerni, zieleni i czerwieni. Lublin będzie również promowany bawełnianymi, czarnymi koszulkami z napisami „CHŁOPAK LUBELAK ” i „BABKA LUBELSKA” (złożono zamówienie na 2240 sztuk). Nie zabraknie filiżanek i kubków. Ratusz zamówił nowe miejskie kubki o pojemności 460 ml, czarne ze złotym napisem (1820 sztuk) oraz eleganckie filiżanki ze spodkiem zapakowane w stylowe pudełko (1080 sztuk). Prezenty trafią do kartonowych i papierowych opakowań z logo Lublina i grafikami inspirowanymi zabytkami i sztuką naszego miasta (łącznie 3170 sztuk ). Miasto zamawia też 1900 toreb bawełnianych z napisem „Inspiruje mnie niejednoznaczność i nieoczywistość tego miejsca, jakim jest Lublin”. Koszt całego zamówienia będzie znany po 25 lipca, kiedy nastąpi otwarcie złożonych ofert. (EM.K.)