Bardziej komfortowo i bezpiecznie

Ogrzewanie postojowe, podgrzewane siedzenia i kierownica zapewniają jeszcze więcej komfortu kierowcom Skody, a podgrzewane lusterka, szyby i dysze wycieraczek wpływają na bezpieczeństwo zimą. Innowacyjne rozwiązania, takie jak pompa ciepła dla elektrycznego SUV-a Enyaq iV czy możliwość ogrzania wnętrza samochodu podczas ładowania i zdalnego sterowania procesem dzięki aplikacji MySkoda, wynoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy zimą na jeszcze wyższy poziom.

Podgrzewana szyba przednia poprawia widoczność, co oznacza, że skrobaczka do lodu przyda się tylko do odszraniania szyb bocznych. W modelach Scala i Kamiq cienkie druciki zatopione w przedniej szybie, które są ledwo widoczne dla kierowcy, mogą szybko rozmrozić cienką warstwę lodu. W przypadku modeli Karoq, Kodiaq, Octavia i Superb w laminowanej szybie znajduje się niewidoczna warstwa odpowiadająca za jej ogrzanie.

Ciepłe ręce i podgrzewane tylne siedzenia

Zmarznięte dłonie czy grube rękawiczki podczas jazdy to już przeszłość. Komfort zapewnia podgrzewana kierownica, dostępna jako opcja we wszystkich modelach Skody. Ponadto kierowcy i pasażerowie mogą skorzystać z podgrzewanych foteli z przodu, a także zewnętrznych siedzeń na tylnej kanapie w modelach Scala, Kodiaq, Karoq, Kamiq, Octavia i Superb. Opcjonalne ogrzewanie postojowe, dostępne dla modelu Karoq i wyższych, zapewnia jeszcze większy komfort.

Umożliwia ogrzanie wnętrza pojazdu do przyjemnej temperatury i odmraża szyby przed rozpoczęciem jazdy. Ponadto wstępnie nagrzewany jest również silnik, co zmniejsza zużycie paliwa i obciążenie podczas fazy zimnego rozruchu. Ogrzewanie postojowe Skody można włączyć za pomocą pilota bądź aplikacji MySkoda lub zaprogramować z wyprzedzeniem na określony czas uruchomienia.

Ciepło w środku

Zdalny dostęp do auta pozwala na przygotowanie samochodu do drogi bez wychodzenia z domu. Właściciele zelektryfikowanych modeli Skoda z rodziny iV, takich jak Octavia iV, Superb iV czy niebawem Enyaq iV mogą wygodnie podgrzać wnętrze swojego auta w trakcie ładowania, kontrolując proces za pomocą aplikacji MySkoda.

Energia potrzebna do wstępnego nagrzewania pochodzi z sieci zasilającej, a nie z akumulatora litowo-jonowego pojazdu, co oznacza, że zachowany jest maksymalny zasięg elektryczny. Dla całkowicie elektrycznej Skody Enyaq iV dostępna jest również opcjonalna pompa ciepła. Układ pompy wykorzystuje sprężanie czynnika chłodniczego pod dużym ciśnieniem. W tym procesie wytwarza się ciepło, które ogrzewa zimne powietrze napływające do wnętrza pojazdu, zwiększając wydajność auta w warunkach zimowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here