Bezpieczniej w rzeczywistości rozszerzonej

Skoda ruszyła z pionierskim projektem wykorzystującym technologię rozszerzonej rzeczywistości. Teraz klienci marki będą mogli doświadczyć działania systemów bezpieczeństwa niezależnie od tego, gdzie w danej chwili się znajdują. Użytkownicy korzystając z platform Facebook lub Instagram mają możliwość wybrania jednego z ośmiu wyselekcjonowanych efektów i przetestowania innowacyjnych systemów bezpieczeństwa w technologii 3D.

Rok 2021 w Skodzie upływa pod znakiem bezpieczeństwa. Wszystko za sprawą szeregu wielokierunkowych działań podjętych w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Marka porusza temat współdzielenia dróg przez wielu użytkowników: kierowców, rowerzystów oraz pieszych. Dzięki kampaniom medialnym, działaniom edukacyjnym oraz zaawansowanym technologiom zwiększa świadomość społeczną, a co za tym idzie poziom bezpieczeństwa na polskich drogach.

Jako lider w zakresie digital experience Skoda oferuje swoim klientom innowacyjny projekt oparty na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Użytkownik, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, może wybrać jeden z ośmiu wyselekcjonowanych efektów i dzięki animacji 3D sprawdzić, jak systemy bezpieczeństwa funkcjonują w ruchu drogowym.

Pionierski projekt jest dostępny na Facebooku i Instagramie marki. Aby zapoznać się z działaniem systemów na Facebooku wystarczy wejść w zakładkę Messenger – wyślij wiadomość. W przypadku serwisu Instagram funkcjonalność dostępna jest w zakładce EFEKTY. – W Skodzie od lat wsłuchujemy się w potrzeby klientów i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Właśnie dlatego poruszamy temat bezpieczeństwa na drogach w niestandardowy sposób.

Wierzymy, że doświadczenie działania systemów bezpieczeństwa za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości realnie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa użytkowników dróg. Idziemy z duchem czasu, opierając się na rozwiązaniu z zakresu „mobile first”. To kolejne pionierskie działanie tego typu. Warto wspomnieć choćby o Salonie Online Skody. Choć inne marki zastosowały podobne rozwiązania w czasie pandemii, my zrobiliśmy to dużo wcześniej, wyprzedzając branżowe trendy – mówi Łukasz Matyla, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji i CRM.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here