Hyundai rośnie w siłę

Hyundai Motor Company właśnie ogłosił, że globalna wartość marki, według corocznego raportu Interbrand, wzrosła aż o 14 procent rok do roku, osiągając 17,3 mld dolarów w 2022 roku. Koreański koncern odnotował również najszybszy wzrost wśród wszystkich marek motoryzacyjnych, z wyłączeniem producentów aut luksusowych.

Kluczowe czynniki w pozytywnej ocenie Hyundaia przez Interbrand obejmują strategiczne skupienie się firmy na rozwoju pojazdów elektrycznych (EV), rozszerzeniu wizji przyszłej mobilności o metamobilność oraz proaktywne zarządzanie ESG – wszystko to podkreśla jej przyszłościową wykonalność biznesową i konkurencyjność w porównaniu z innymi markami motoryzacyjnymi, podczas poważnej zmiany paradygmatu w branży.

Rosnąca oferta rodziny IONIQ jest powszechnie podziwiana za innowacyjne technologie i ekscytującą stylizację wprowadzane do coraz bardziej konkurencyjnego segmentu pojazdów elektrycznych. Wprowadzony na rynek w 2021 roku, IONIQ 5 wyznaczył kierunek projektowania i technologii Hyundaia dla przyszłych pojazdów elektrycznych. Zdobył on też wiele nagród, w tym prestiżowy tytuł Światowego Samochodu Roku 2022, pokonując modele sportowe i luksusowe.

W 2022 roku Hyundai zaprezentował model IONIQ 6 – to zelektryfikowany Streamliner, przyciągający żywe zainteresowanie konsumentów i krytyków swoją unikalną stylistyką, zwiększonym zasięgiem i innowacyjnym wnętrzem. Pod swoją dedykowaną marką aut elektrycznych, Hyundai wykorzysta wiodącą w branży wiedzę produkcyjną, aby w 2024 roku dodać do oferty całkowicie elektrycznego SUV-a IONIQ 7 w odpowiedzi na szybko rosnące zapotrzebowanie rynku i nadal budować swoją pozycję lidera w segmencie pojazdów elektrycznych.