Krasnostawski Urząd Skarbowy wśród najlepszych

Za nami podsumowanie 18. edycji wojewódzkiego konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”. Wśród wyróżnionych znalazł się krasnostawski US.

Celem konkursu, organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta. Kolejny raz urzędy skarbowe zostały ocenione przez przedsiębiorców. Ze względu na pandemię, centralne obchody odbyły się w formie online. W tegorocznej edycji laur przyjazności otrzymało 66 urzędów skarbowych w tym 5 z województwa lubelskiego. Przedsiębiorcy oceniali jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji i kompetencje pracowników.

Certyfikat „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy” przyznawany jest na rok. Wśród wyróżnionych urzędów z województwa lubelskiego znalazł się Urząd Skarbowy w Krasnymstawie, a także: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie, Urząd Skarbowy we Włodawie, Urząd Skarbowy w Łukowie i Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim. Wojewódzkie podsumowanie konkursu odbyło się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Wzięli w nim udział naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych województwa lubelskiego. W uroczystości wzięli udział dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie Artur Krukowski, wojewoda lubelski Lech Sprawka, marszałek województwa lubelskiego Jarosław Stawiarski, kanclerz lubelskiej loży BCC, wiceprezes BCC Mirosława Gałan oraz naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych.

– Konkurs na Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy jest dla nas cenną inicjatywą. Przedsiębiorcy oceniają urzędy w anonimowych ankietach, a dzięki temu otrzymujemy realną ocenę naszego działania z pierwszej ręki. Te oceny są dla nas impulsem do dalszych zmian i zachętą wypracowywania nowych rozwiązań – mówi Artur Krukowski, dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Ta edycja konkursu po raz pierwszy została przeprowadzona na podstawie elektronicznych ankiet, których wpłynęło ponad 8 tys. w całej Polsce. Dzięki ankietom można było dowiedzieć się m.in. jak przedsiębiorcy oceniają kontakt elektroniczny i telefoniczny z urzędami skarbowymi w dobie pandemii. Przedsiębiorcy biorący udział w ankiecie, bardzo wysoko ocenili kompetencje i uprzejmość pracowników: 91 procent badanych oceniło, że obsługujący ich urzędnicy byli kompetentni, 93 procent oceniło, że urzędnicy byli uprzejmi podczas spotkań. (k)

News will be here