Łączność wróciła

Przez blisko trzy tygodnie nie mógł dodzwonić się do Sądu Rejonowego Lublin-Zachód pan Leszek, ławnik z Lublina. Sprawę wyjaśniał w biurze sądu, w tym u samego prezesa. Zgłosił się też do operatora sieci Play, której jest abonentem. Bez skutków. Dzień po naszej interwencji połączenia wróciły.


– Jako ławnik chcę być w regularnym kontakcie z sądem. Od kilkunastu dni nie mogę się z nim połączyć. Będą sprawy do wyjaśnienia i co zrobię? Przecież nie będę tylko jeździł – utyskiwał pan Leszek. Sprawę zgłosił na piśmie w biurze sądu. O naprawę usterki dowiadywał się też u operatora sieci Play. – Usłyszałem, że przy połączeniach z tej sieci mogą być problemy przy łączności z sądem. Pojawiły się sugestie, że jestem nawet na czarnej liście. Jednak pracownicy obsługi klienta nie pomogli – mówił ławnik.
Do centrali Play wysłaliśmy w poniedziałek pytania o wyjaśnienie przyczyny problemów. Dzień później pan Leszek mógł już połączyć się z sądem. CH

News will be here