Media społecznościowe pomogą zbudować wizerunek firmy

Giełda Eventów zaprasza przedsiębiorców i menedżerów na 84. edycję Klubu Odpowiedzialnego Biznesu. Spotkanie, którego tematem przewodnim będzie „Budowanie wizerunku w social media”, odbędzie się 11 grudnia (środa) o godz. 18:00 w Restauracji Koncertowa w Lublinie.

Klub Odpowiedzialnego Biznesu, wymyślony przez Elżbietę Fijołek, szefową Giełdy Eventów w 2013 roku, to miejsce integrujące przedsiębiorców dbających o: rozwój działań CSR w swoich firmach, w tym relacje z otoczeniem, o środowisko naturalne, standardy jakości, rozwój pracowników i bezpieczeństwo pracy. Obecnie Klub jest jedną z największych organizacji biznesowych w regionie. Łączy blisko 100 firm z ponad 80 branż.

Co miesiąc odbywają się spotkania członków KOB. 84. edycja klubu odbędzie się już 11 grudnia. Tematem przewodnim najbliższego spotkania będzie „Budowanie wizerunku w social media”. – O budowaniu marki własnej i firmy opowie nasz gość edycji – Ilona Joanna Adamska, właścicielka I.D. Media Agencja Wydawniczo-Promocyjna, wydawca i redaktor naczelna: „Law Business Quality” i „Imperium Kobiet” – mówi Elżbieta Fijołek, pomysłodawczyni KOB.

Ponadto podczas spotkania zaplanowano prelekcje biznesowe gości i klubowiczów oraz akcję mikołajkową. Przywitane zostaną także nowe firmy członkowskie, które przedstawią swoje wystąpienia biznesowe. Tradycyjnie już nie zabraknie networkingu.

Rejestracja na spotkanie poprzez link: https://klubodpowiedzialnegobiznesu.pl/produkt/udzial-w-spotkaniu-kob/

Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://klubodpowiedzialnegobiznesu.pl Kontakt: e-mail: biuro@gielda-eventow.pl lub tel. 691 631 853.