Miejskie służby na zawołanie

– Już prawie 150 większych i mniejszych, ale zawsze uciążliwych usterek, udało się usunąć dzięki internetowej stronie NaprawmyTo.pl – chwali się świdnicki magistrat. Dzięki niej mieszkańcy bez opuszczania domowego zacisza mogą przekazać urzędnikom, co im w mieście przeszkadza.


Świdnicki ratusz przypomina zasady działania serwisu NaprawmyTo.pl. Służy on do szybkiego i łatwego przekazywania urzędnikom informacji o usterkach lub niedogodnościach w miejskiej infrastrukturze. Po zgłoszeniu podanym na NaprawmyTo.pl doprowadzono już do porządku urządzenia na placu zabaw przy ulicy Wojska Polskiego, zreperowano oświetlenie m. in. na ul. Słowackiego, Pięknej i Wyspiańskiego, usunięto dziury w jezdni na m. in. Zuchów, Skarżyńskiego i Okulickiego. Miejskie służby interweniowały również w sprawie zgłoszeń dotyczących zniszczonych trawników, krzaków zasłaniających widoczność kierowcom czy zdewastowanych koszy na śmieci oraz ławek.
Jak podają urzędnicy, dzięki serwisowi udało się już rozwiązać prawie 150 problemów uciążliwych dla mieszkańców Świdnika. Obecnie trwa naprawa następnych 58 usterek, a w kolejce czekają już następne.
– Alert można wysłać, wchodząc bezpośrednio na witrynę NaprawmyTo.pl lub klikając w przycisk na oficjalnym portalu Świdnika. Na stronie oznacza się miejsce na mapce miasta, dodaje krótki opis problemu i ewentualnie zdjęcie. Wiadomość natychmiast trafia do służb miejskich. Mieszkańcy nie muszą fatygować się do urzędu czy pisać pisma. Przypominamy jednak, że strona nie służy do powiadamiania policji, straży pożarnej czy pogotowia ratunkowego – mówi Karol Łukasik ze świdnickiego magistratu. (opr. w)