Najszybszy pickup w klasie

Niezwykle ceniony za znakomity napęd na 4 koła, komfort i wyjątkową funkcjonalność, znany pickup spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi L200, jest teraz dostępny z modułem mocy, który podwyższa moc silnika do 185 KM a maksymalny moment obrotowy do 502 Nm.

Innowacyjna konstrukcja L200 6. generacji – japońskiego pickupa Mitsubishi zapewnia kierowcy wzorową funkcjonalność i świetne własności jezdne na drogach utwardzonych i w terenie. Ten niezawodny pickup został zaprojektowany w muskularnym stylu „Rock Solid”. Wyróżnia się najnowszej generacji systemem napędu 4WD z oferowaną w standardzie blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i opcjonalną funkcją Off-Road. Dzięki niej kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piach) i Rock (kamienie) a samochód ma lepsze zdolności terenowe. Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4×4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie. Przewagę nad konkurencją zapewnia także L200 wyjątkowy komfort prowadzenia i niezwykle bogata lista wyposażenia, na której znalazło się aż osiem zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.

Mitsubishi L200 już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 5 opcjach wyposażenia, z 2 rodzajami skrzyni biegów i i 9 kolorach nadwozia. Mitsubishi L200 jest wyjątkowo cenione wśród odbiorców instytucjonalnych za wytrzymałość, niezawodność i wyjątkowo zaawansowany napęd 4×4, umożliwiający jazdę w trudnym terenie. To jeden z ulubionych samochodów służb energetycznych, leśnych, telekomunikacyjnych i budowlanych a także Straży Granicznej i Policji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%. Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia. Dodatkowa moc to zatem nie tylko większa przyjemność z jazdy, ale też poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here