Nissan obala stereotypy

Samochód elektryczny powszechnie utożsamiany jest z zeroemisyjnym środkiem transportu, będącym jednocześnie centrum elektromobilnego świata. W rzeczywistości jest to zaledwie jeden z elementów tworzących elektryczny ekosystem, a jego możliwości daleko wykraczają poza przemieszczanie się z punktu A do B. Najlepszym potwierdzeniem tej tezy są działania Nissana, który jako światowy pionier i lider w zakresie elektromobilności od lat wyznacza trendy w tym obszarze rynku.

Głównym bohaterem w elektromobilnym świecie marki jest nowy Nissan LEAF – ikona Inteligentnej Mobilności Nissana. Druga generacja najpopularniejszego samochodu elektrycznego na świecie definiuje sposób, w jaki producent widzi kierunek rozwoju motoryzacji w trzech głównych obszarach – tego jak pojazdy są napędzane, jak się prowadzą i w jakim stopniu są zintegrowane z otoczeniem. W przeciwieństwie do większości graczy z branży motoryzacyjnej, którzy dopiero rozpoczynają swoją elektromobilną drogę, Nissan – światowy lider w tym zakresie – może pochwalić się ponad 10-letnim doświadczeniem na tym polu.

Oznacza to, że dziś, gdy wiele marek dopiero wprowadza do oferty swoje pierwsze modele bezemisyjne, Nissan na kwestię elektromobilności patrzy znacznie szerzej. Poza produkcją samochodów, stara się oferować kompleksowe wsparcie infrastrukturalne oraz usługi energetyczne. Podstawą tego elektrycznego ekosystemu Nissana pozostają samochody – poza Nissanem LEAF, również dostawczy e-NV200.

Jednocześnie, zgodnie z wizją rozwoju elektromobilności, marka nie skupia się wyłącznie na produkcji aut, ale wspiera również budowę najbardziej kompleksowej sieci ładowarek w Europie. Obecnie obejmuje ona już 7 900 punktów szybkiego ładowania w standardzie CHAdeMO, a liczba ta sukcesywnie rośnie, także w Polsce. (-)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here