Nowe cukierki i… nowy prezes

Lubelska Fabryka Cukierków „Pszczółka” ma nowego prezesa. Od 1 kwietnia spółką zarządza Aleksander Batorski, pełniący w firmie dotychczas funkcję dyrektora handlowego.


– To bardzo duży zaszczyt kierować tak istotnym przedsiębiorstwem w naszym regionie, ale jeszcze większa odpowiedzialność – mówi Aleksander Batorski, który wygrał ogłoszony przez radę nadzorczą firmy konkurs na fotel prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o., – Przed nami najważniejszy, ale i najtrudniejszy czas w ponad 60-letniej historii „Pszczółki”. Oprócz zmian wizerunkowych oraz uruchomienia nowej fabryki czeka nas jeszcze rozszerzenie naszego portfolio o tzw. produkty premium, czyli cukierki czekoladowe. Rynek słodyczy jest trudny i zdominowany przez mocnych graczy ze znanymi markami. Zakładamy jednak, że wysoka jakość naszych produktów, dobrze zaplanowana dystrybucja, skuteczna reklama oraz optymistyczne prognozy dotyczące segmentu produktów czekoladowych pozwolą nam odnieść sukces na rynku słodyczy zarówno w kraju, jak i za granicą – dodaje Batorski.
Aleksander Batorski ma 46 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył studia podyplomowe: marketing i komunikację rynkową na Politechnice Lubelskiej, psychologię w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie oraz public relations i doradztwo medialne w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych Master of Business Administration na Politechnice Lubelskiej. Prowadził własną działalność gospodarczą. Posiada wieloletnie doświadczenie handlowe, w szczególności na rynku słodyczy. W branży zaczynał pracę w roku 1997 jako specjalista do spraw zakupów słodyczy w Eldorado SA. Był menedżerem w Tradis S.A., również w kategorii słodycze.
W latach 2012-2016 zajmował kierownicze stanowisko w Eurocash S.A., gdzie sprawował nadzór nad jednostkami logistycznymi w kraju. Od 2016 roku pracował w „Pszczółce” jako dyrektor handlowy. B