Fabryka Cukierków „Pszczółka” w 2020 roku przygotowała dla swoich klientów szereg nowości. Są to zarówno wyroby z dynamicznie rozwijającego się segmentu produktów czekoladowych jak i karmelki, które lubelska firma produkuje już od blisko 70 lat.
– Przez lata konsekwentnie zbudowaliśmy sobie bardzo silną pozycję wśród producentów karmelków. Po uruchomieniu dwa lata temu nowej fabryki rozpoczęliśmy ekspansję na rynku wyrobów czekoladowych. Nasze linie produkcyjne należą do najnowocześniejszych w Europie i dają możliwość wytwarzania produktów innowacyjnych o doskonałym smaku, dlatego na rynku konkurujemy nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością – podkreśla Robert Rudnicki, prezes zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka.
W tym roku Pszczółka wypuści na rynek BeeJelly, czyli galaretki w cukrze w czterech soczyście owocowych smakach: cytrynowym, pomarańczowym, jabłkowym i wiśniowym. Dodatkowo każde z nich kryje w środku malinowe nadzienie. Galaretki zawierają naturalne soki owocowe, a dodatkowo wzbogacone są witaminą C. Dostępne będą też BeeJelly, jako galaretki o owocowych smakach z dodatkiem naturalnych soków, ukryte pod aksamitną czekoladą. Także Sympatie, czyli czekoladowe kule o smaku śmietankowym i orzechowym z dodatkiem maleńkich chrupek, będę teraz także dostępne w nowych smakach: pistacjowym i migdałowym.
Oferta karmelków drażowanych czekoladą powiększy się wkrótce o BeeMBER, czyli cukierki w czekoladzie z nadzieniem alkoholowym o smaku: tequli, whisky, rumu i wódki. Cocktail mix to z kolei cukierki czekoladowe o smaku cytrynówki wiśniówki, porzeczkówki oraz malinówki.
Nowością na rynku będą także Gumiaki, czyli karmelki o smaku owocowym z nadzieniem o konsystencji galaretki. Cukierki będą dostępne w czterech smakach – cytrynowym, pomarańczowym, jabłkowym i truskawkowym.
Bubble Bee to kolejny nowy produkt Pszczółki, który pojawi się na półkach sklepowych. Są to karmelki nadziewane o smaku gumy balonowej skierowanie w szczególności do małych konsumentów.
– Konsumenci są wymagający, jeśli chodzi o jakość słodyczy. Poszukują naturalności i walorów prozdrowotnych, dlatego chcąc skutecznie rywalizować na bardzo konkurencyjnym rynku słodyczy, musimy uważnie obserwować zachowania klientów i zachęcać ich do sięgania po nasze wyroby, które cały czas staramy się dostosować do zmieniającego się rynku – mówi prezes Robert Rudnicki. B