Patriotyzm po świdnicku

Projekt „Mieszkam w Świdniku – kupuję w Świdniku” posiada swój indywidualny fanpage, gdzie dostępny jest jego regulamin i lista podmiotów uczestniczących w programie

Łączenie interesów mieszkańców i lokalnych przedsiębiorców oraz promowanie lokalnego patriotyzmu to główne cele lojalnościowego programu „Mieszkam w Świdniku – kupuję w Świdniku”. Działa on już od dwóch lat, ale każdego miesiąca przyłączają się do niego kolejni świdniczanie i przedsiębiorcy.


Około 2 tys. osób przystąpiło już do miejskiego programu lojalnościowego „Mieszkam w Świdniku – kupuję w Świdniku”. Został on uruchomiony dwa lata temu. Łączy interesy mieszkańców i przedsiębiorców, promuje lokalny patriotyzm i powala na tańsze zakupy.
– W Biurze Obsługi Klienta przy Wyszyńskiego 15 pełnoletni mieszkańcy Świdnika i powiatu świdnickiego, po okazaniu dokumentu tożsamości i wypełnieniu krótkiego formularza „od ręki”, otrzymują Miejską Kartę Rabatową. Wyglądem przypomina ona kartę płatniczą. Do tej pory na uczestnictwo w programie zdecydowało się około 2000 osób. Wśród dystrybuowanych kart są również te zarezerwowane dla osób powyżej 60 roku życia z napisem „SENIOR” – mówi Karol Łukasik z Urzędu Miasta Świdnik.
O wysokości rabatów decydują sprzedawcy i usługodawcy. Zazwyczaj świdniczanie po okazaniu karty otrzymują bonifikatę od 2 do 30 proc. Przedsiębiorcy ze Świdnika, którzy zdecydują się na przystąpienie do programu, mają gwarancję promocji swoich usług i produktów na terenie całego miasta oraz w mediach społecznościowych czy portalach miejskich.
– Tym programem chcemy pobudzić lokalny patriotyzm, którego przejawem są też zakupy robione w miejscowych sklepach. Taka postawa przyniosi korzyści mieszkańcom i przedsiębiorcom – mówi burmistrz Waldemar Jakson.
Do programu przystąpiło już ponad 60 podmiotów z całego miasta – sklepy, apteki, centra medyczne, biura podróży, salony optyczne i wiele innych. Pełną listę firm uczestniczących w programie znajdziemy na portalu www.swidnik.pl i profilu FB. (opr. w)