Pomogą wypromować markę na rynkach zagranicznych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa do udziału w konkursie Go To Brand. Na promocję marek produktowych na rynkach zagranicznych mona otrzymać ponad 400 tysięcy.


W konkursie mogą uczestniczyć firmy, których lokalizacja projektu znajduje się w województwie innym niż mazowieckie i pochodzą z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym: biotechnologia i farmaceutyka, budowa i wykańczanie budowli, części samochodowe i lotnicze, maszyny i urządzenia, moda polska, IT/ICT, jachty i łodzie rekreacyjne, polskie specjalności żywnościowe, sprzęt medyczny, branże: kosmetyczna, meblarska i usług prozdrowotnych.

Dofinansowanie można przeznaczyć na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne. Za otrzymane pieniądze można sfinansować także koszty usługi doradczej, dzięki której przedsiębiorca dowie się, jak wypromować swoją firmę za granicą.

Wsparcie wyniesie do 85% wartości projektu, co oznacza, że wkład firmy to co najmniej 15% całkowitego kosztu projektu Pula środków w konkursie wynosi aż 300 milionów. Wnioski można składać już 11 lutego. Szczegóły na www.parp.gov.pl