Portfele dyrektorów i kierowników

Po prezentacji oświadczeń majątkowych za 2015 rok miejskich radnych i włodarzy miasta, dziś przedstawiamy oświadczenia dyrektorów i kierowników urzędu miasta, podpisujących decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.

Jacek Adamczyk – kierownik w Wydziale Architektury i Budownictwa. Zgromadził blisko 31 tys. zł oszczędności. Ma mieszkanie o pow. 57 mkw. warte 230 tys. zł i działkę o powierzchni 1400 mkw. z domkiem letniskowym o pow. 51 mkw. o wartości 92 tys. zł (wszystko współwłasność małżeńska). Z tytułu zatrudnienia zarobił ponad 76 tys. zł.

Anna Adamowicz – dyrektor Departamentu Skarbnika, Wydział Podatków. Ma 73 tys. zł oszczędności i 7,3 tys. zł w papierach wartościowych. Posiada mieszkanie o pow. 48 mkw. warte 265 tys. zł i działkę rekreacyjną z domkiem letniskowym wartą 112 tys. zł (współwłasność z siostrą). Z tytułu pracy w UM zarobiła w ubiegłym roku ponad 121 tys. zł. Jeździ renault clio z 2009 roku. Spłaca kredyt hipoteczny, aktualnie w wysokości blisko 88 tys. zł.

Dariusz Bogusz – dyrektor Wydziału Komunikacji. Ma 32 tys. złotych oszczędności oraz papiery wartościowe na kwotę prawie 15 tys. zł. Dysponuje spółdzielczym mieszkaniem o pow. 63 mkw. wartym 250 tys. zł oraz garażem wartym 20 tys. zł. Posiada akcje Krajowej Spółki Cukrowej, z których w roku ubiegłym uzyskał dochód w wysokości 967 zł. Z tytułu zatrudnienia zarobił ponad 116 tys. zł, z umowy zlecenia – 2688 zł. Jeździ hyundayem z 2013 roku.

Ewa Boguta – zastępca dyrektora Wydziału Architektury i Budownictwa. Ma dom i mieszkanie warte 550 tys. zł i inne nieruchomości (rolną, gospodarczą i garaż w bud. wielorodzinnym) warte łącznie 230 tys. zł. Za pracę w ratuszu uzyskała ponad 96 tys. zł, za działalność wykonywaną osobiście ponad 11 tys. zł, z tytułu praw autorskich 3680 zł, a z najmu mieszkania 2400 zł. Spłaca dwa kredyty hipoteczne (aktualne saldo 124 tys. zł) i pożyczkę konsolidacyjną (aktualne saldo ponad 48 tys. zł).

Andrzej Borowski – zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji ds. pojazdów. Ma 141 tys. zł i 350 euro oszczędności. Posiada mieszkanie o wartości 550 tys. zł i dwa miejsca postojowe warte 40 tys. zł oraz spółdzielczy lokal warty 230 tys. zł, ponadto gospodarstwo rolne (11 800 mkw. ) z zabudową warte 50 tys. zł oraz pół wartości w nieruchomości o pow. 1600 mkw. wartej 15 tys. zł. Za pracę w urzędzie miasta zarobił blisko 96 tys. zł, z umów cywilnoprawnych ponad 10 tys. zł, z praw autorskich 3410 zł. Spłaca kredyt na zakup mieszkania – aktualnie 82 tys. euro.

Anna Bulińska – kierownik referatu w Wydziale Podatków. Ma ponad 8,7 tys. zł oszczędności, mieszkanie warte 240 tys. zł oraz drugie mieszkanie (spółdzielcze), warte 100 tys. zł (własność – czwarta część) a do tego strych nad mieszkaniem warty 60 tys. zł. Zarobiła ponad 82 tys. zł, za umowy o dzieło i zlecenia około 11 tys. zł. Jeździ fordem fiestą z 2010 roku.

Piotr Burek – zastępca dyrektora Wydziału Oświaty i Wychowania. Odłożył 15 tys. zł. Ma mieszkanie o pow. 62 mkw. warte 260 tys. zł i siedlisko zabudowane z działką uprawną warte 200 tys. zł (współwłasność z żoną). Zarobił ponad 103 tys. zł.

Anna Chmielewska – kierownik referatu w Wydziale Podatków. Zaoszczędziła 180 tys. zł. Ma mieszkanie o pow. 60 mkw. warte 210 tys. zł i działkę rolną z domem w budowie wartą 55 tys. zł (bez domu). Z tytułu umowy o pracę zarobiła ponad 83 tys. zł, z praw autorskich 1360 zł.

Marta Ciesielska – kierownik referatu w UM Lublin. Ma dom o pow. 184 mkw. warty 553 tys. zł (współwłasność spadek) i mieszkanie o pow. 42 mkw. warte 126 tys. zł oraz 683 mkw. gruntów wartych 341 tys. zł (współwłasność, spadek). Zarobiła ponad 73 tys. zł. Spłaca kredyt konsumencki w wysokości 24 tys. zł.

Jadwiga Ciszewska – kierownik referatu ds. lokalizacji WAiB. Ma 10 tys. zł oszczędności, mieszkanie z piwnicą i częścią działki warte łącznie 250 tys. zł oraz garaż z częścią działki warte ok. 30 tys. zł (wszystko współwłasność małżeńska). Z tytułu zatrudnienia w UM Lublin zarobiła ponad 81 tys. zł, z umowy zlecenia 400 zł.

Barbara Czołowska – zastępca dyrektora Wydziału Oświaty i Wychowania. Ma mieszkanie o pow. 62 mkw. warte 250 tys. zł, gospodarstwo sadownicze o pow. 21,5 ha z domem parterowym i budynkami gospodarczymi warte 620 tys. zł. W urzędzie miasta zarobiła z umowy o pracę ponad 99 tys. zł. Spłaca dwa kredyty na zakup mieszkania, łączna kwota to ponad 345 tys. zł.

Jarosław Daniewski – kierownik referatu ds. sportu w Wydziale Sportu i Turystyki. Ma 11,4 tys. zł w gotówce, dom o pow. 204 mkw. na działce o pow. 1272 mkw. o wartości łącznej 630 tys. zł oraz 180 mkw. drogi dojazdowej wartej 7 tys. zł. Z tytułu umowy o pracę zarobił blisko 73 tys. zł, z tytułu umowy zlecenie w Polskim Związku Sportu Niesłyszących ponad 42 tys. zł. Jeździ dacią logan z 2015 roku wartą ok. 44 tys. zł. Spłaca kredyt konsolidacyjny w wysokości 64 tys. zł

Ewa Dumkiewicz-Sprawka – dyrektor Wydziału Oświaty i Wychowania. Zgromadziła 49 tys. zł oszczędności. Ma też papiery wartościowe warte 19 tys. zł. Posiada dom o pow. 165 mkw. warty 550 tys. zł. na działce 0,07 ha wartej 80 tys. zł – wszystko wspólność małżeńska. Z tytułu zatrudnienia w urzędzie zarobiła ponad 128 tys. zł, z umów o dzieło i zlecenia 3360 zł, z praw autorskich 1717 zł. Jeździ samochodami: suzuki SX4 z 2011 roku i renault laguną z 2012 roku.

Joanna Gajak – zastępca dyrektora Wydziału Geodezji. Posiada 255 tys. zł oszczędności, dom o pow. 148 mkw. warty 400 tys. zł i działkę rekreacyjną o pow. 0,10 ha wartą 50 tys. zł – wszystko współwłasność małżeńska. Zarobiła ponad 101 tys. zł. Ma dwa samochody: peugeota 307 z 2006 roku i citroena C4 z 2012 roku (majątki odrębne). Spłaca kredyt hipoteczny w wysokości 155 tys. zł.

Dorota Gąsior – zastępca dyrektora Wydziału Spraw Administracyjnych. Ma 6 tys. zł oszczędności, dom o pow. 128 mkw. warty ok. 500 tys. zł i działkę rolno-budowlaną (0,43 ha) wartą 100 tys. zł (wszystko własność odrębna). W urzędzie miasta osiągnęła dochód w wysokości ponad 114 tys. zł. Spłaca kredyt na budowę domu – w wysokości 102,5 tys. CHF.

Roman Gołębiowski – kierownik referatu rejestracji i oznaczania pojazdów w Wydziale Komunikacji. Ma 30 tys. złotych na rachunku bankowym, mieszkanie o pow. 62 mkw. warte 220 tys. zł. W UM Lublin zarobił ponad 91 tys. zł. Jest współkredytobiorcą kredytu mieszkaniowego na syna – do spłaty pozostało 241 tys. zł.

Marta Grosner – kierownik referatu ds. ewidencji, gruntów, budynków i lokali w Wydziale Geodezji. Ma gospodarstwo rolne o pow. 1,64 hektara warte 100 tys. zł – własność odrębna. Za pracę w urzędzie zarobiła ponad 64 tys. zł.
Mirosław Hagemejer – dyrektor Wydziału Architektury i Budownictwa. Ma ponad 70 tys. zł oszczędności, certyfikaty FIZ na kwotę ok. 165 tys. zł i inne papiery wartościowe na kwotę 161 tys. zł. Posiada dwa mieszkania warte 740 tys. zł, dwa garaże warte 40 tys. zł, lokal warty 30 tys. zł i działkę rekreacyjną o pow. 700 mkw. wartą 35 tys. zł (wszystko współwłasność małżeńska). Z tytułu zatrudnienia w ratuszu uzyskał 129 tys. zł, za działalność wykonywaną osobiście ponad 15 tys. zł, za wynajmowanie lokalu 2265 zł, z praw autorskich otrzymał 495 zł.

Mirosław Jarosiński – zastępca dyrektora Wydziału Oświaty i Wychowania. Ma 35 tys. zł oszczędności, gospodarstwo rolne o pow. 2,48 ha warte 200 tys. zł. W UM zarobił ponad 96 tys. zł. Jeździ mitsubishi lancerem z 2009 roku.

Andrzej Jedziniak – dyrektor Wydziału Geodezji. Ma mieszkanie o pow. 60 mkw. warte 240 tys. zł. Za pracę zarobił w ratuszu ponad 122,5 tys. zł.

Beata Jędrzejewska-Kozłowska – dyrektor Biura Zarządzania Energią. Zgromadziła 97 tys. zł. Ma dom o pow. 215 mkw. na działce 1600 mkw. warty 900 tys. zł i mieszkanie o pow. 64 mkw. warte 290 tys. zł. Z tytułu zatrudnienia w ratuszu uzyskała ponad 65,5 tys. zł, z umów o dzieło i zlecenie 4400 zł, z praw autorskich 7440 zł.

Tadeusz Kępa – zastępca dyrektora Wydziału Spraw Mieszkaniowych. Ma 28 tys. zł, 500 USD oszczędności i akcje Getin Noble na kwotę 2857 zł. Posiada dwa mieszkania warte 500 tys. zł (wspólność małżeńska). W minionym roku zarobił ponad 104 tys. zł

Michał Kmieć – kierownik referatu w Wydziale Komunikacji. Posiada papiery wartościowe na kwotę ponad 12 tys. zł. Ma dom o powierzchni 130 mkw. warty pół miliona złotych złotych, mieszkanie o pow. 45 mkw. warte 150 tys. zł oraz nieruchomość o pow. 30 arów wartą 180 tys. zł – współwłasność małżeńska. Za pracę w UM Lublin zarobił blisko 62 tys. zł. Spłaca kredyt hipoteczny na zakup działki w wysokości 83 tys. euro.

Ewa Lipińska – dyrektor Wydziału Spraw Mieszkaniowych. Ma mieszkanie o pow. 60 mkw. warte 250 tys. zł (nieuregulowany stan po śmierci męża) i dwie działki z zabudową siedliskową warte 85 tys. zł. Z tytułu pracy zarobiła ponad 111 tys. zł. Spłaca kredyt hipoteczny w wysokości 82 tys. zł.

Elżbieta Łukasik – kierownik referatu ds. Budownictwa Wielkoskalowego w Wydziale Architektury i Budownictwa. Ma dom o pow. 121 mkw. warty 500 tys. zł (jedna trzecia własności. W ratuszu zarobiła 75 tys. zł, z tytułu emerytury – ponad 39 tys. zł. Spłaca kredyt hipoteczny na budowę domu, do spłaty pozostało 25 tys. CHF.

Krzysztof Machaj – zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji. Ma dom warty 600 tys. zł (współwłasność ustawowa). Z tytułu zatrudnienia zarobił ponad 96 tys. zł. Spłaca trzy kredyty na zakup lokalu użytkowego – w łącznej wysokości ok. 60 tys. zł.

Juliusz Majewski – zastępca dyrektora Wydziału i Architektury i Budownictwa. Ma 45 tys. zł oszczędności, dwa mieszkania – 53 mkw. warte 364 tys. zł (współwłasność hipoteczna z żoną i synem) i 46 mkw. warte 184 tys. zł (własnościowe) a do tego garaż warty 20 tys. zł. Za pracę w UM zarobił 101 tys. zł. Jeździ hondą jazz z 2008 roku. Spłaca kredyt hipoteczny na zakup mieszkania – aktualnie pozostało 106 tys. zł.Not. CH
Kolejne oświadczenia w następnym numerze.

News will be here