Jak pozyskać klienta, kontrahenta?

Stowarzyszenie Lubelski Klub Biznesu organizuje III Konferencję z cyklu Media-Marketing-Marka. Tegoroczna edycja pod tytułem „Nowoczesne trendy w marketingu 2017” odbędzie się 30 czerwca br. w Ekotech-Complex UMCS w Lublinie (ul. Głęboka 39)


Czeka nas spotkanie wykładowo-warsztatowe poświęcone aktualnym trendom w dziedzinie, albo nawet sztuce pozyskiwania klientów. Zostaną omówione tematy dotyczące neuromarketingu, marketingu w Internecie, budowania marki, wykorzystania nowych narzędzi marketingowych, jak tzw. design thinking. Konferencja jest adresowana do przedstawicieli kadry zarządzającej, ludzi zajmujących się marketingiem, coachów i trenerów oraz do wszystkich nastawionych na rozwój i podwyższanie swoich kompetencji w tym zakresie.
To okazja do zweryfikowania stosowanych w działaniu przedsiębiorstwa metod promocji i sprzedaży produktów i usług, do zbilansowania wolumenu obsługiwanych klientów oraz ponoszonych zysków i kosztów. W czasach ogromnej ilości przekazów reklamowych w coraz liczniejszych kanałach informacyjnych znalezienie skutecznego sposobu pozwala dotrzeć do nowych rzesz odbiorców, częstokroć przesądzając o dalszym losie firmy.
– Wśród prelegentów znajdą się praktycy, którzy przekażą nam swoje doświadczenia i poprowadzą nas w świat nowoczesnych technologii multimedialnych. Nasi trenerzy odpowiedzą m.in. na pytania: Czego naprawdę oczekuje konsument od produktu? Jak znaleźć drogę do klienta? Jak pozyskiwać odbiorców swej oferty przez Internet? Czym jest re-marketing i jaką ma skuteczność? Co zrobić, by pracownicy budowali właściwie pozytywny wizerunek firmy? W jaki sposób platforma wymiany wiedzy pomaga w zaangażowaniu pracowników? – wylicza Agnieszka Gąsior-Mazur, prezes LKB. – Gwarantujemy konkretną wiedzę i konkretne wskazówki, jak działać. Na warsztatach jest miejsce dla około 100 uczestników. Zapraszam chętnych tego dnia w godzinach 9-15.
Marek Rybołowicz

News will be here