Fabryka Cukierków „Pszczółka” wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie, zorganizowała akcję społeczną „Krew na wakacje”.
Projekt dotyczy propagowania idei honorowego krwiodawstwa. Wzięło w niej udział kilkadziesiąt osób, pracowników „Pszczółki” oraz sąsiadów z lubelskiej strefy ekonomicznej, zatrudnionych przez producenta wyposażenia sklepów Modern Expo i w drukarni Intrograf.
– Akcję zaplanowaliśmy na początek wakacji, gdyż właśnie podczas lata krew jest najbardziej potrzebna. Liczyliśmy na zrozumienie i zaangażowanie naszych pracowników i tak się stało, z chęcią włączyli się do tej inicjatywy. Mamy nadzieję, że akcja „Krew na wakacje” na stałe wejdzie do kalendarza wydarzeń nie tylko w naszej spółce, ale także i w Strefie Ekonomicznej – powiedział Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Prowadzona przez „Pszczółkę” i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa akcja zmierza do zgromadzenia zapasów krwi i jej składników zabezpieczających potrzeby mieszkańców regionu lubelskiego oraz zarejestrowania jak największej liczby osób jako potencjalnych dawców szpiku.