Pszczółka poleciała do Dubaju

Słodycze z Fabryki Cukierków Pszczółka gotowe do wysłania do ZEA

Biznesowe relacje między Fabryką Cukierków Pszczółka a Bliskim Wschodem nabierają tempa. Pierwsza partia słodyczy z lubelskiego zakładu poleciała już w ubiegłym tygodniu do Dubaju.


Cukierki z FC Pszczółka będzie można kupić w największych sieciach supermarketów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także na stacjach benzynowych Enoc. Lubelska fabryka pracuje również nad marką eksportową dla agendy rządowej przy Ministerstwie Gospodarki Dubaju – Dubai FDI. W tym celu w lutym przyleci do Polski szef agendy, Fahad Al Gergawi.

Umowa z kontrahentem znad Zatoki Perskiej i Omańskiej została podpisana w grudniu ubiegłego roku. Przewiduje dostawę całego asortymentu lubelskiej fabryki, w tym także czekoladowych nowości.

Realizacja kontraktu to szansa na potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki. Jeszcze w lutym do Polski przylecą przedstawiciele agendy rządowej przy Ministerstwie Gospodarki Dubaju – Dubai FDI.

Spotkania koncentrować się będą na wypracowaniu strategii powstania nowej marki eksportowej oraz wymianie know-how. – Bliski Wschód traktujemy jako szansę i wiążemy z nim duże nadzieje. Potencjał współpracy jest ogromny i wykracza znacznie poza same relacje biznesowe. Nasi kontrahenci chwalą jakość naszych produktów i chcą z nami odkrywać polskie smaki – mówi Robert Rudnicki, prezes Zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka

Delegacja z Dubaju odwiedzi Fabrykę Cukierków Pszczółka w Lublinie. Spotka się również z przedstawicielami Krajowej Spółki Cukrowej SA.KB

 

News will be here