Rozmawiali o komunikacji i nawiązywaniu relacji

Giełda Eventów zorganizowała dla klubowiczów i gości już 90. edycję Klubu Odpowiedzialnego Biznesu. Po trzech miesiącach członkowie KOB mogli się wreszcie spotkać nie przed ekranem komputerów czy tabletów (tak z uwagi na pandemię koronawirusa odbyły się trzy kolejne edycje), ale już na żywo, oko w oko, oczywiście z zachowaniem reżimu sanitarnego.


Tematem wiodącym spotkania, które odbyło się w środę w Wierzchowiska Golf & Country Club w Szklanej Altanie, były współpraca i przekaz reklamowy. Gościem specjalnym konferencji był Wojciech Cugowski, znany i ceniony wokalista i gitarzysta. O komunikacji i nawiązywaniu relacji z klientem poprzez LinkedIn w ramach case study Grupy Tipmedia opowiedział Piotr Marek.

Grono Klubowiczów powiększyło się o trzy firmy: Klub Sportowy GLADIO Wojciecha Klimkiewicza, dwukrotnego mistrza świata w jiu-jitsu brazylijskim, Konopie+Zdrowie – sklep Moniki Zabłockiej oraz Cyfrowe Lubelskie Tomasza Sieńko.

Partnerem 90. edycji KOB była Firma Nazaruk Service. – Zapraszamy do udziału i współpracy. Kolejne spotkanie już w lipcu – zaprasza Elżbieta Fijołek, szefowa Giełdy Eventów, założycielka Klubu. BS