Social media narzędziami napędowymi marketingu firmy

Za nami 84. edycja Klubu Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas spotkania lubelskich przedsiębiorców, które odbyło się w środę w restauracji Koncertowa, rozmawiano między innymi o budowaniu wizerunku firmy w social mediach.


O budowaniu marki własnej i firmy opowiedziała Ilona Joanna Adamska, właścicielka I.D. Media Agencja Wydawniczo-Promocyjna, wydawca i redaktor naczelna: „Law Business Quality” i „Imperium Kobiet”. Joanna Adamska podzieliła się ze słuchaczami swoim doświadczeniem dziennikarskim, wskazała istotę działań public relations, które powinny być procesem stałym w firmie oraz licznymi działaniami z event marketingu.

Goście 84. edycji KOB mogli też nabyć (z autografem) najnowszą książkę wydaną przez Adamską „Diamenty Kobiecego Biznesu. Kobiety, które zmieniają świat”.

Tradycyjnie już o swojej działalności opowiadali klubowicze. O całej gamie oferty motoryzacyjnej Grupy Hanesco mówił między innymi Artur Urban, prezes zarządu spółki. Kilkunastoletnią historię „Najlepszej Drukarni na Świecie oraz różnorodności form reklamy przedstawił Michał Mazek, właściciel firmy. O korzyściach z outsourcingu usług administracyjno-kadrowych opowiedziała z kolei Monika Szalak, prowadząca M&S Mobilny Sekretariat.

Na koniec spotkania uczestników odwiedził Święty Mikołaj, którego wór wypełniły prezenty upominki od klubowiczów i partnerów. Blisko 100 osób otrzymało upominki.

Giełda Eventów zaprasza przedsiębiorców na kolejną edycję, która odbędzie się już po Nowym Roku, w styczniu 2020 r.

Więcej o klubie na: www.klubodpowiedzialnegobiznesu.pl