Stokrotka otworzyła sklep internetowy z usługą zamów – odbierz

W czasie epidemii koronawirusa w Galerii Olimp, jednym z największych centrów handlowo-rozrywkowych w regionie, spośród ponad 260 lokali handlowych i punktów usługowych działa zaledwie kilka, m.in. Stokrotka, która od tygodnia zaprasza lublinian na zakupy w sklepie internetowym z usługą zamów – odbierz

Stokrotka uruchomiła e-sklep, dzięki któremu mieszkańcy Lublina mogą zrobić zakupy przez internet i odebrać je w supermarkecie przy al. Spółdzielczości Pracy, mieszczącym się w Galerii Olimp. Nowa formuła sklepu ma zapewnić wygodę robienia zakupów oraz w czasie epidemii koronawirusa zwiększyć bezpieczeństwo klientów.


– Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami. Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu , członek Zarządu Stokrotka sp. z o.o.

Zakupy online na stronie www.sklep.stokrotka.pl można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w supermarkecie Stokrotka w Galerii Olimp w Lublinie.

Klient może zapłacić za zakupy w chwili składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową.

Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.

Warto także dodać, że Galeria Olimp dysponuje dużym parkingiem. KB

Zamówienia dokonane przez Internet wydawane są w Stokrotce w Galerii Olimp w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do ich obsługi – bez konieczności wchodzenia do sklepu. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową