Świdnicki Ratusz przyjazny interesantom

Urząd Miasta Świdnik został wyróżniony tytułem „Przyjazny Urząd 2021”. Kapituła konkursu doceniła m.in. to, że mimo pandemii, Ratusz nie zamknął się na interesantów.


– Urząd Miasta Świdnik został wyróżniony certyfikatem „Przyjazny Urząd 2021” – eksperci docenili, jak radzimy sobie w czasach pandemii z obsługą mieszkańców – pochwalił się ostatnio na Facebooku burmistrz Świdnika, Waldemar Jakson. – A ja dziękuję wszystkim pracownikom UM i osobom, które się do tego przyczyniły. Robimy, co możemy, żebyście byli zadowoleni z naszej pracy. Zawsze można i warto robić lepiej, dlatego wkrótce nowości, m.in. przy magistracie stanie opłatomat, który ułatwi szybsze załatwienie spraw urzędowych.

Ogólnopolski Konkurs „Przyjazny Urząd” organizowany przez Quality Institute to wyróżnienie przyznawane instytucjom i urzędom. Kapituła konkursu, złożona z ekspertów i praktyków administracji publicznej i zarządzania jakością, oceniała m.in. standardy załatwiania spraw, obsługi interesanta i wprowadzone rozwiązania usprawniające tę obsługę.

– Certyfikat został przyznany Świdnikowi na 12 miesięcy z możliwością jego przedłużenia na kolejny rok – mówi Katarzyna Lis, naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Miasta Świdnik. – Kapituła wysoko oceniła podejmowane przez Urząd Miasta Świdnik działania ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości usług publicznych, budowanie nowoczesnej kultury organizacyjnej oraz kształtowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Warto podkreślić, że nawet w trakcie pandemii i wprowadzonych obostrzeń, urząd miasta pracował przez cały czas i ciągle był otwarty dla interesantów. (w)

News will be here