Tak zmieniała się firma, dla której nie ma rzeczy niemożliwych

Dzisiaj sieć to już ponad 600 sklepów, 11 tysięcy pracowników oraz 11 punktów logistycznych w strategicznych miejscach Polski

Mija 25 lat od powstania spółki Eden, która w niedługim czasie zainwestowała w otwarcie pierwszej Stokrotki. Dzisiaj sieć to już ponad 600 sklepów, 11 tysięcy pracowników oraz 11 punktów logistycznych w strategicznych miejscach Polski! A zaczęło się niepozornie – od pomysłu na osiedlowy sklepik w małej miejscowości na Lubelszczyźnie.


25 lat temu Stokrotka równała się jednemu sklepowi i zespołowi składającemu się z kilkunastu osób. Tempo rozwoju było stabilne – powstawało najpierw kilka, później kilkanaście sklepów rocznie. Za każdym razem wydawało się, że spółka bije swój rekord – dopóki nie pobiła kolejnego. W minionym roku sieć została wykupiona przez litewskiego inwestora – Maxima Grupe, co pozwala na jeszcze bardziej intensywny rozwój. Stokrotka planuje zamknąć rok 2019 z około 130 nowymi sklepami.

Dzisiaj Stokrotka to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Odzwierciedla się to zarówno w powstawaniu kolejnych sklepów na terenie całego kraju, ale także w nowoczesnych punktach dystrybucyjnych. – Z optymizmem patrzymy w przyszłość mając pewność, że decyzje biznesowe, które teraz podejmujemy będą procentować przez lata. Otwarcie Centrum Dystrybucji w Psarach czy rozbudowa Centrum Dystrybucji w Lublinie jest po to, aby nasi klienci otrzymywali jeszcze lepszą jakość produktów.

Stokrotka to firma o mocnych fundamentach i długim doświadczeniu. Tworzy ją zespół doświadczonych ludzi z pasją, ogromną wiedzą i przekonaniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. To daje nam bezpieczeństwo i poczucie, że każda podjęta inicjatywa, każda decyzja prowadzi nas do celu, jakim jest satysfakcja naszych klientów i pracowników oraz umacnianie naszej pozycji na polskim rynku detalicznym – podkreśla Arunas Zimnickas, prezes zarządu, dyrektor zarządzający Stokrotka Sp. z o.o.