Trochę drożej w aquaparku

Od poniedziałku, 18 grudnia br. zmianom ulegną ceny biletów w Chełmskim Parku Wodnym. Część wejściówek wzrośnie o 1 zł, ale pojawią się również obniżki o 2 zł. Zmiana cen jest podyktowana podwyżkami usług, które spółka kupuje. Nie zmienią się stawki opłat za korzystanie z kręgielni, czy squasha.

Na ceny biletów w Chełmskim Parku Wodnym bezpośredni wpływ ma m.in. wzrost kosztów ponoszonych przez spółkę za ogrzewanie obiektu. Aquapark jest podłączony do miejskiej sieci ciepłowniczej. Jak już informowaliśmy, ze względu na drastyczną, kilkudziesięcioprocentową podwyżkę cen węgla kamiennego, o kilka procent swoje ceny zmuszone było podnieść Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. – Każda taka, nawet najmniejsza, podwyżka niesie za sobą wzrost kosztów funkcjonowania całego aquaparku – twierdzi Zbigniew Mazurek, prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie.
Wzrosły też ceny innych usług, które kupuje spółka. – W ostatnim czasie przeprowadziliśmy przetarg na usługi ratownictwa wodnego na kolejny rok. Już dziś wiemy, że z tego tytułu poniesiemy wyższe koszty – mówi prezes Mazurek. – Wielce prawdopodobny jest też wzrost opłat za energię elektryczną i inne usługi. To wszystko spowodowało, że musieliśmy dokonać zmian w cenniku Chełmskiego Parku Wodnego. Staraliśmy się tak dopasować ceny, by nasi goście za bardzo tego nie odczuli. Podwyżki są naprawdę minimalne.
Zgodnie z projektem nowego cennika, cena biletów czasowych dla strefy basenowej wzrośnie o 1 zł. Spadną natomiast opłaty za wejściówki całodobowe. W tym przypadku obniżka wyniesie od 1 do 2 zł. Wzrost cen spodziewany jest także w strefie saun. – Bilet będzie droższy o 2 zł – tłumaczy prezes Mazurek. – Nie zmieniamy natomiast stawek opłat za wejścia do kręgielni i za grę w squasha. Koszty funkcjonowania Chełmskiego Parku Wodnego są uzależnione od sytuacji na rynku. Gdy rosną ceny usług, z których korzystamy, musimy reagować. Tak działa każda firma.
Spółka zapewnia, że zmiana cennika nie ma wpływu na promocje i rabaty, które są w ofercie parku wodnego. Wciąż funkcjonować będą np. „leniwe poniedziałki” czy „studenckie środy”, a goście aquaparku mogą liczyć na rabaty dostępne dla posiadaczy kart stałego klienta. Bez zmian pozostaje także konstrukcja cennika. – Będziemy chcieli wprowadzić kolejne promocje i rabaty. Nie wykluczamy, że za pewien czas, jeśli spadną ceny usług zewnętrznych, będziemy mogli dokonać obniżki cen biletów – dodaje Zbigniew
Mazurek. (s)

News will be here