Uwaga od klienta

Naszej Czytelniczce nie zgadzały się ceny produktów podane na półce z tymi na rachunku w „Biedronce” w Wojsławicach. – To nieuczciwe wobec klientów – mówi klientka. W sklepie zlecono dodatkową weryfikację etykiet cenowych.

– Wczoraj robiłam zakupy w „Biedronce” w Wojsławicach i czuję się oszukana – mówi nasza Czytelniczka. – Zanim włożę jakiś produkt do koszyka, zawsze sprawdzam podaną na półce cenę. Rachunek sprawdziłam, jednak nie od razu po odejściu od kasy, a dopiero po przyjechaniu do domu. Byłam zaskoczona, gdy okazało się, że w kilku przypadkach ceny podane na półce nie zgadzały się z tymi na rachunku. Dotyczyło to na przykład wafelków, które miały kosztować 74 groszy, a na rachunku wybiło 94 groszy. Cena grejpfrutów była wyższa o dwa złote, droższy niż informowano przy półce był też ser żółty. Nie mam powodu, aby mówić nieprawdę. Dziś środa i targ w Wojsławicach, a wtedy w „Biedronce” są tłumy. Ciekawe ile zarobią na takich nieścisłościach w cenach? Klienci „Biedronki” do bogatych raczej nie należą i liczą każdy grosz.
O wyjaśnienia poprosiliśmy w Biurze Prasowym Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci „Biedronka”. Odpowiedziano nam, że nie było możliwości, aby sprawdzić tę konkretną sytuację, ale w sklepie zlecono dodatkową weryfikację etykiet cenowych.
– W związku z tym, iż nie dysponujemy dowodem zakupu ani dokładniejszymi informacjami dotyczącymi nabytych produktów, nie mieliśmy możliwości zweryfikowania poprawności kwestionowanych etykiet cenowych – czytamy w odpowiedzi Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A. – Wyjaśniamy jednak, że w przypadku stwierdzenia błędu dotyczącego niezgodności ceny w systemie kasowym z tą umieszczoną na etykiecie, każdorazowo prawem klienta jest możliwość nabycia artykułu w niższej cenie lub – już po zakupie – otrzymania zwrotu różnicy. W takiej sytuacji można zgłosić się do kierownika sklepu lub Biura Obsługi Klienta sieci: adres: bok@biedronka.eu, tel. 800 080 010 oraz 22 205 33 00. W związku z sygnałem od Czytelniczki, we wspomnianej placówce zleciliśmy dodatkową weryfikację etykiet cenowych. Zależy nam na tym, by w każdym sklepie komunikacja cen produktów była nie tylko poprawna, ale także jak najbardziej czytelna. (mo)