Wirtualny „Sezon Lublin”

Do internetu przeniesie się tegoroczna edycja „Sezonu Lublin”, czyli imprezy, która „zachęca mieszkańców i turystów do odkrywania dziedzictwa Lublina”. Trwa nabór partnerów wydarzenia. Nowa koncepcja zakłada prezentację imprez partnerów w formie nagrań wideo.


Przygotowania do tegorocznej edycji „Sezonu Lublin” zaczęły się jeszcze przed epidemią, ale wejście w życie obostrzeń sprawiło, że dotychczasowa formuła wydarzenia jest niemożliwa do zrealizowania. – Lubelska branża turystyczna ma bardzo interesującą ofertę, którą każdego roku prezentuje podczas „Sezonu Lublin”. Obecna sytuacja sprawiła, że sektor turystyki stanął w obliczu poważnej próby. Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu tegorocznej edycji wydarzenia do Internetu, by tym razem w sposób wirtualny zaprezentować Lublin jako miejsce atrakcyjne turystycznie – tłumaczy Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta ds. kultury, sportu i partycypacji.

Trwa nabór partnerów Sezonu Lublin 2020. Tytuł partnera imprezy umożliwi podmiotom branży turystycznej prezentację swojej imprezy. Oferta partnera znajdzie się w zestawieniu rekomendowanych przez miasto „produktów turystycznych”. Przedsiębiorstwa z branży turystycznej, organizacje pozarządowe, instytucje kultury, biura podróży, obiekty gastronomiczne oraz noclegowe mogą zgłaszać się do 12 czerwca.

Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje o trwającym naborze można znaleźć na stronie internetowej www.turystyka.lublin.eu. – W ramach Sezonu Lublin 2020 przewidziano również specjalne kategorie dla laureatów programu „Miejsce Inspiracji” oraz programu „Przewodnik Inspiracji” – zapowiada Monika Głazik z biura prasowego ratusza.

GR