Marka Krasnystaw warta 72 mln

„Krasnystaw” jest jedną z nielicznych marek z branży mleczarskiej, które znalazły się na liście 330 najcenniejszych polskich marek w najnowszym rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Krasnymstawie odnotowała przy tym 27 procentowy wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku.

Krasnystaw jest szóstą najbardziej wartościową marką w polskiej branży mleczarskiej, najcenniejszą marką mleczarską z terenu województwa oraz jedną z najcenniejszych marek Lubelszczyzny. – Cieszymy się z kolejnego wzrostu wartości naszej marki i coraz wyższej pozycji w rankingu najcenniejszych polskich marek – mówi Krzysztof Bortacki, kierownik działu handlu i marketingu OSM Krasnystaw. – Jest to efekt konsekwentnej dbałości o jakość naszych wyrobów. Już od ponad 100 lat kładziemy ogromny nacisk na naturalność i zachowanie tradycyjnych receptur w procesie produkcji. Dokładamy starań, aby nasze produkty były zdrowe, pełnowartościowe i wyróżniające się na tle konkurencji. Połączenie wszystkich tych czynników daje rezultat w postaci wysokiej oceny marki Krasnystaw. Dziękujemy konsumentom za zaufanie i docenienie naszej pracy – dodaje.
W świetle zestawienia dziennika „Rzeczpospolita” marka Krasnystaw uplasowała się na 145. pozycji z wartością 72,1 mln zł (w poprzednim rankingu wartość marki Krasnystaw szacowano na 57 mln zł). To bardzo dobry rezultat, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że aż 143 spośród 330 marek odnotowało spadek wartości, a wartość ogólna polskich marek obniżyła się w stosunku do ubiegłego roku o 1 mld zł (z 65,7 mld do 64,7 mld zł). Jak wskazuje sama nazwa rankingu, pierwszym kryterium oceny ujętych w nim marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin. Wraz ze wzrostem wartości marki OSM Krasnystaw rozwija także swój asortyment. Do sklepów wchodzi właśnie nowa linia jogurtów pitnych Calpro o niespotykanych dotychczas na rynku smakach oraz wzbogaconych w wapń, magnez i witaminy. (kg)