Marka Lubelskie na czterech kółkach

W środę na placu Teatralnym przed Centrum Spotkania Kultur odbyła się prezentacja mobilnego stoiska promocyjnego, w którym podczas wydarzeń w kraju i za granicą promowane będą produkty oznaczone certyfikatem Marka Lubelskie.


Marka Lubelskie to program promocji najlepszych i najwyższej jakości produktów z naszego regionu, realizowany przez Województwo Lubelskie już od 11 lat.

Dotychczas przywilej posługiwania się tym prestiżowym tytułem uzyskało 67 firm, w zdecydowanej większości z branży spożywczej (z Lublina m.in. Perła Browary Lubelskie, Apis, Herbapol i Fabryka Cukierków Pszczółka).

Do kupowania produktów oznaczonych certyfikatem Marka Lubelskie, a także innych producentów z naszego województwa podczas prezentacji stoiska, towarzyszącej środowej konferencji „Marka Lubelskie – Siła współpracy”, przeznaczonej dla przedsiębiorstw z województwa lubelskiego posiadających ten certyfikat, namawiał wicemarszałek Krzysztof Grabczuk.

– Chciałbym zachęcić wszystkich mieszkańców, aby kupowali nie tylko produkty oznaczone tą marką, ale ogólnie te wytwarzane na terenie naszego województwa – mówił wicemarszałek. – Jest nas ponad 2 mln. Jeśli będziemy kupować produkty pochodzące z Lubelszczyzny, będziemy wzmacniać nasze firmy, będziemy przez to tworzyć nowe miejsca pracy. Będzie więcej pieniędzy na kulturę, edukację i sport.

Prezentując mobilne stoisko, Krzysztof Grabczuk podkreślił, że urząd chce wszystkie firmy wyróżnione certyfikatem Marka Lubelskie promować nie tylko w Polsce, ale i na świecie, stąd zakup specjalnie przystosowanego samochodu dostawczego.

News will be here