Marketingowa wpadka

W środę w Lublinie odbył się Superpuchar Polski siatkarzy i siatkarek. Jednak to nie o świetnej rywalizacji, która miała miejsce w hali Globus mówi się najwięcej, ale o wpadce, jaka przydarzyła się organizatorom podczas nagradzania zwycięzców.


Wszystko przez różne kwoty, jakie otrzymały najlepsze zespoły. Siatkarze Jastrzębskiego Węgla, którzy pokonali Grupę Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 3:0 (18, 22, 28) zgarnęli 100 tys. podczas, gdy zawodniczki DevelopResu Bella Dolina Rzeszów po zwycięstwie nad Grupą Azoty Chemikiem Police 3:2 (12, 21, -21, -23, -12) musiały zadowolić się kwotą o połowę mniejszą. To wywołało burzę w mediach społecznościowych. PLS różnicę w wysokości nagród tłumaczyło, że drużyny męskie generują zdecydowanie większe przychody niż liga kobieca, i że gdyby było odwrotnie to w żeńskich rozgrywkach nagroda byłaby wyższa… MAG

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here