Odsiecz cenowa w Stokrotce

Stokrotka rozpoczyna kampanię marketingową „Odsiecz Cenowa – nasze marki na ratunek domowych budżetów”. Sieć che zachęcić konsumentów do zakupu produktów marki własnej „Home” w atrakcyjnych cenach.


Obecna sytuacja ekonomiczna sprawiła, że konsumenci z większą ostrożnością podchodzą do domowych wydatków. Stokrotka przychodzi im z odsieczą, oferując bogatą ofertę produktów marki własnej o wysokiej jakości i atrakcyjnych cenach.

– Nasza ”odsiecz cenowa” to odpowiedź na trudne czasy kryzysu i sposób na podreperowanie domowych budżetów. Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów proponujemy im setki wysokiej jakości produktów naszej marki własnej w bardzo atrakcyjnych cenach – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka sp. z o.o.

Produkty marki własnej Stokrotki „Home” obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne, wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań i gwarantują najwyższą jakość.

– Chcemy pokazać, że mimo aktualnej, trudnej sytuacji ekonomicznej, Stokrotka jest doskonałym miejscem, w którym wcale nie musimy rezygnować ze swoich dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia, jaki najbardziej lubimy. Produkty marki własnej Stokrotki znakomicie pomogą je realizować, jednocześnie dbając o nasze domowe budżety – dodaje Mirosław Wawryszczuk.

BS