Pochodzenie ma znaczenie

Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego zachęca do udział w konkursie, a także do zakupu produktów z naszego regionu.

Rozpoczęła się XII edycja programu Marka Lubelskie, który promuje najsilniejsze, a zarazem najbardziej prestiżowe marki województwa lubelskiego.


– Marka to zespół cech charakterystycznych dla danego produktu, a w przypadku Marki Lubelskie to nośnik pozytywnych emocji, który decyduje o wyborze konsumenckim i informuje o pochodzeniu produktu. Marka Lubelskie to certyfikat dla najlepszych ale również najwyższej jakości produktów z naszego regionu – mówi Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego. – Serdecznie zapraszam firmy do udziału w konkursie, a także do zakupu produktów z naszego regionu, bo miejsce ma znaczenie – dodaje Grabczuk.
Certyfikat Marka Lubelskie posiada już 60 przedsiębiorstw z województwa lubelskiego. Są to firmy zarówno z branży spożywczej, medycznej, usługowej, budowlanej, odzieżowej, produkcyjno-maszynowej, jak i IT.
Do grona firm posiadających certyfikat Marka Lubelskie dołączają każdego roku kolejne przedsiębiorstwa z naszego regionu. Podczas ubiegłorocznej gali przyznano aż 11 certyfikatów Marka Lubelskie, między innymi dla Farbotki, firmy z branży modowej ze Świdnika, Cegielni Cekobud ze Słodkowa Pierwszego koło Kraśnika, grupy Fruvitaland, Spółdzielni Mleczarskiej Michowianka oraz Browaru Jagiełło z Chełma.
Regulamin programu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl w zakładce „Zgłoś Markę”.
W przypadku dodatkowych pytań organizatorzy proszą o kontakt: Biuro Marka Lubelskie: tel. (81) 44 16 799. Zgłoszenia będą przyjmowane do końca marca. Tegoroczna gala wręczenia certyfikatów Marka Lubelskie odbędzie się 21 kwietnia w Targach Lublin.  KB