Pszczółka poleciała do Niemiec

Stoisko „Pszczółki” na targach w Kolonii

Lubelska „Pszczółka” chce podbić Europę Zachodnią!


Przedstawiciele naszej fabryki cukierków, która w ubiegłym roku po przenosinach do nowego zakładu w Specjalne Strefie Ekonomicznej na Felinie nie tylko zwiększyła ilość produkowanych słodyczy, ale i asortyment o praliny, cukierki czekoladowe i galaretki, a co za tym idzie, i możliwości eksportowe, uczestniczyli w Międzynarodowych Targach Słodyczy ISM w Kolonii, największej i najważniejszej imprezie branżowej na świecie .
Targi każdego roku cieszą się dużą popularnością. Tegoroczna edycja zgromadziła aż 1600 firm z ponad 60 krajów, które w siedmiu halach na powierzchni wystawienniczej obejmującej 110 000 m2 prezentowały cukierki, gotowe wyroby czekoladowe, wypieki trwałe oraz kawę. – Udział Fabryki Cukierków Pszczółka w Międzynarodowych Targach Słodyczy ISM pokazuje, że nasza firma nie tylko stale się rozwija, ale również jest coraz bardziej rozpoznawalna na rynku międzynarodowym. Uczestniczyliśmy w tak dużym wydarzeniu, bo mamy realne szanse na pozyskanie nowych klientów – mówi Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka. – To dowód na to, że polskie produkty, w tym także nasze słodycze, zyskują uznanie na całym świecie – dodaje.
Słodycze „Pszczółki” można znaleźć już na sklepowych półkach w wielu krajach, m. in. w USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Niemczech, Jordanii, Rosji, na Łotwie, w Czechach, Estonii, Azerbejdżanie, na Słowacji oraz w Mongolii.
Dzięki udziałowi w targach w Kolonii pojawiły się szanse na zwiększenie sprzedaży, zwłaszcza na rynkach Europy Zachodniej. KB