Rozmawiali o marketingu oraz kreacji marki w sieci

Za nami kolejna, już 86. edycja Klubu Odpowiedzialnego Biznesu w Lublinie organizowana przez Giełdę Eventów. Klubowicze i goście Klubu spotkali się tym razem u członka klubu w Hotelu Korona Spa & Wellness**** w Zemborzycach Tereszyńskich.


Tematem przewodnim środowego spotkania był marketing internetowy oraz kreacja marki w sieci. W dwóch modułach merytorycznych wystąpili klubowicze – Piotr Janiak z Industi Software & Branding oraz Konrad Borkowski i Grzegorz Zborowski, właściciele firmy Cedrowa Grupa.

Podczas 86. edycji Klubu Odpowiedzialnego Biznesu Giełda Eventów powitała pięć nowych firm członkowskich: MAKEUPLACE Aneta Błaszczak Prestige Academy, Al.Capone Specjaliści od alkoholu, Wierzchowscy Dressage Team, Darmex i Voltmax.

Tradycyjnie już odbyły się 5-minutowe prezentacje klubowiczów, pokazujące ich rozwój, aktualne propozycje i rozwiązania rynkowe. Działalność w zakresie dystrybucji i produkcji Spółki CEWAR przedstawił Michał Kowalczyk. Z kolei o rynku nieruchomości i pracy pośrednika opowiedział Kamil Janas, współwłaściciel Big City Broker. Rozwiązania w zakresie designu wnętrz prywatnych i komercyjnych szeroko przedstawiła Anna Bedlicka-Góźdź, prowadząca Pracownię Projektowania Wnętrz AB Studio.

Na zbliżające się (20-22 marca) Targi Obróbki Drewna i Metalu – LUBDREW & METALL 2020, które odbędą się w ramach LUBDOM-u, uczestników spotkania zaprosiła Małgorzata Baszak, dyrektor projektu.

Podczas 86. edycji Klubu Odpowiedzialnego Biznesu Giełda Eventów powitała pięć nowych firm członkowskich

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here