Rozmawiali o marketingu oraz kreacji marki w sieci

Za nami kolejna, już 86. edycja Klubu Odpowiedzialnego Biznesu w Lublinie organizowana przez Giełdę Eventów. Klubowicze i goście Klubu spotkali się tym razem u członka klubu w Hotelu Korona Spa & Wellness**** w Zemborzycach Tereszyńskich.


Tematem przewodnim środowego spotkania był marketing internetowy oraz kreacja marki w sieci. W dwóch modułach merytorycznych wystąpili klubowicze – Piotr Janiak z Industi Software & Branding oraz Konrad Borkowski i Grzegorz Zborowski, właściciele firmy Cedrowa Grupa.

Podczas 86. edycji Klubu Odpowiedzialnego Biznesu Giełda Eventów powitała pięć nowych firm członkowskich: MAKEUPLACE Aneta Błaszczak Prestige Academy, Al.Capone Specjaliści od alkoholu, Wierzchowscy Dressage Team, Darmex i Voltmax.

Tradycyjnie już odbyły się 5-minutowe prezentacje klubowiczów, pokazujące ich rozwój, aktualne propozycje i rozwiązania rynkowe. Działalność w zakresie dystrybucji i produkcji Spółki CEWAR przedstawił Michał Kowalczyk. Z kolei o rynku nieruchomości i pracy pośrednika opowiedział Kamil Janas, współwłaściciel Big City Broker. Rozwiązania w zakresie designu wnętrz prywatnych i komercyjnych szeroko przedstawiła Anna Bedlicka-Góźdź, prowadząca Pracownię Projektowania Wnętrz AB Studio.

Na zbliżające się (20-22 marca) Targi Obróbki Drewna i Metalu – LUBDREW & METALL 2020, które odbędą się w ramach LUBDOM-u, uczestników spotkania zaprosiła Małgorzata Baszak, dyrektor projektu.

Podczas 86. edycji Klubu Odpowiedzialnego Biznesu Giełda Eventów powitała pięć nowych firm członkowskich