Sieć Stokrotka też podjęła rękawicę

Wyzwanie do wzięcia udziału w charytatywnej akcji #hot16challenge2 podjęła także Stokrotka, ogólnopolska sieć sklepów, która powstała w Lublinie w 1994 roku. Firma nagrała szesnastowersową zwrotkę rapu i przekazała darowiznę na konto fundacji Siepomaga, zachęcając tym samym do przyłączenia się do zbiórki pieniędzy na walkę z COVID-19.


– W Stokrotce najlepiej znamy się na handlu, więc rapowanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Najważniejszy jest dla nas cel – zachęcamy do solidarności z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkową wartość. To dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagę dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.

W swoim klipie #hot16challenge2 https://www.youtube.com/watch?v=SUTyowv5h84 Stokrotka z dużym dystansem nawiązuje do amerykańskiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków.

Treść odnosi się do obecnej sytuacji związanej z COVID-19 w połączeniu ze strategią marketingową marki Stokrotka, w której podkreślano świeżość i dobre ceny jako swoją przewagę.

Stokrotka od początku epidemii wspiera szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej wywołanej kryzysem, przekazując żywność, o czym obszernie pisaliśmy między innymi w poprzednim wydaniu „Nowego Tygodnia”. MG