Sponsorzy potrafią się dzielić

Najlepsi sponsorzy województwa

Sala balowa hotelu Focus przy al. Warszawskiej w czwartek, 16 lutego pękała w szwach. Na ekskluzywnej gali rozstrzygającej konkurs na najlepszych sponsorów województwa bawili się czołowi biznesmeni Lubelszczyzny. Do rywalizacji zostało zaproszonych 70 firm, dla których oprócz zysku liczy się także angażowanie w pomoc innym.
– W konkursie biorą udział członkowie Klubu Sponsora. Ich aktywność jest przez cały rok oceniana przez użytkowników serwisu Giełda Eventów. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, firmy chcą się angażować we wspieranie innych – mówi Elżbieta Fijołek, pomysłodawczyni i założycielka Klubu Sponsora.
Galę Sponsorów prowadziła Agnieszka Krawiec, dziennikarka Radia Lublin i Paweł Typiak z programu #dziejesienazywo  w WP.PL. Swoimi doświadczeniami w sponsorowaniu dzielili się przedstawiciele Grupy Hanesco, prezentując prelekcję „Marka a relacje z otoczeniem”.
Odbył się też panel dyskusyjny na temat: „Społeczna odpowiedzialność biznesu – jakie korzyści i  wartości wnosi do firmy?”. Wzięli w nim udział przedstawiciele m.in. firm URSUS S.A., ELMAX, POL MAK S.A.. Swój pokaz miała także firma Kruk’s Different. Potem wręczono nagrody.

W kategorii „działalność charytatywna” statuetka trafiła w ręce przedstawiciela firmy „Dywany Łuszczów”. Nagroda z zakresu wspierania działań sportowych powędrowała do Grupy Ochrony Biznesu. Z kolei za najlepszą tradycję i status została nagrodzona firma Renault Nazaruk Service. Wyróżnienie otrzymał ośrodek szkolenia kierowców KULKA, m.in. za akcję charytatywną „Kubuś i Maciuś”. Dzięki akcji udało się pomóc matce, która samotnie wychowuje trójkę dzieci.
Przedsiębiorstwem nagrodzonym w kategorii „wspieranie środowiska akademickiego” było Student Travel. Zapytaliśmy przedstawiciela firmy, Rafała Barańskiego, czym dla nich jest udział w tym konkursie? – Jesteśmy w Klubie Sponsorów, bo lubimy poznawać ludzi, mamy możliwość do spotkań z ciekawymi osobowościami – stwierdził.
Joanna Niećko