Urząd gminy w byłym komisariacie

Od 4 maja urząd gminy Łopiennik Górny ma nową siedzibę. Ze starego budynku przeprowadził się do wyremontowanego obiektu pod adresem Łopiennik Nadrzeczny 3A, w którym kiedyś mieściła się policja.

30 kwietnia urząd gminy oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopienniku Górnym były nieczynne. – W tym dniu odbyły się przenosiny do nowej siedziby urzędu gminy i GOPS do budynku po byłym komisariacie policji – mówi Karol Stęplowski, wicewójt gminy Łopiennik Górny. – Z uwagi na zaangażowanie pracowników w przeprowadzkę oraz przełączanie całej infrastruktury teletechnicznej utrudniony mógł być także kontakt telefoniczny z urzędem. Za utrudnienia przepraszamy – dodaje.

Od poniedziałku (04 maja) urząd gminy Łopiennik Górny i GOPS funkcjonują w nowej siedzibie, pod adresem Łopiennik Nadrzeczny 3A. – Jednocześnie, mając na uwadze zagrożenie epidemiczne, przypominamy o obowiązujących ograniczeniach w bezpośredniej obsłudze interesantów.

Zgodnie z komunikatem wójta z dnia 21 kwietnia 2020 r. od 22 kwietnia 2020 r. do odwołania gmina prowadzi bezpośrednią obsługę zadań wyłącznie niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, do których zalicza się w szczególności sprawy z zakresu: rejestracja stanu cywilnego, ewidencja i wydawanie dowodów osobistych, pomoc społeczna, świadczenie usług komunalnych, decyzje środowiskowe oraz związane z inwestycjami – wylicza wicewójt.

Powyższe sprawy można załatwić po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym daty i godziny osobistej wizyty (z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa – stosowanie maseczek i rękawiczek) oraz zachowania odpowiedniej odległości pomiędzy osobami.

Załatwianie spraw i udzielanie informacji, poza ww. zadaniami odbywać się będzie telefonicznie, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, e-puap oraz za pośrednictwem operatora pocztowego. (k)