Urząd Miasta Lublin, słucham

Lubelski ratusz został doceniony przez Portal Samorządowy za… szybkie odbieranie telefonów. Nasze miasto znalazło się w czołówce rankingu, w którym oceniono 50 największych polskich miast.


– Mieszkańcy oczekują nie tylko naszej dyspozycyjności w tym zakresie, ale również tego, że po drugiej stronie odezwie się ktoś przyjazny, kompetentny i chętny do udzielenia pomocy. W naszym urzędzie reakcja pracownika na dzwoniący telefon to jeden z najbardziej podręcznikowych standardów obsługi. Każdy wydział czy referat przestrzega w tym zakresie wypracowanych przez siebie reguł, jednakże podstawową, choć niepisaną zasadą jest odbieranie telefonu najpóźniej do trzeciego sygnału.

Każdego dnia we wszystkich rozmowach telefonicznych kierujemy się zasadami komunikatywności, wzajemnej pomocy oraz zaufania – mówi Andrzej Wojewódzki, sekretarz miasta Lublin. Lublin znalazł się w grupie najlepiej ocenionych urzędów miejskich, w których czas oczekiwania na połączenie z centralą był krótszy niż 10 sekund. Najtrudniej jest dodzwonić się do urzędów miasta w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i Tychach. (EM.K.)