Zdobądź pieniądze na promocję podczas EXPO 2020 w Dubaju!

Rusza konkurs „Go to brand ” – jeden z kluczowych elementów Programu Gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych.


Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jest realizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. – EXPO 2020 w Dubaju to prestiżowe wydarzenie o ogromnym znaczeniu gospodarczym, dlatego Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości łączą siły, by wspierać ekspansję polskiego biznesu. Program „Go to brand” jest jednym z kluczowych elementów oferty, jaką przygotowujemy dla polskich przedsiębiorców w związku z udziałem w tegorocznej Wystawie Światowej.

Dokładamy wszelkich starań, by Forum Gospodarcze Polska – Zjednoczone Emiraty Arabskie, targi branżowe, wsparcie oferowane przez regiony czy wydarzenia o charakterze gospodarczym organizowane w pawilonie polskim stały się platformą budowania trwałych i wartościowych relacji biznesowych – mówi Grażyna Ciurzyńska, p.o. prezesa Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Budżet konkursu wynosi 50 mln. Maksymalna wartość dofinansowania to 425 670 zł (100 tys. euro) przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać on-line od 3 marca.